    From: kk <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 5 lat za cofanie licznika
    Date: Thu, 20 Sep 2018 09:41:15 +0200

    W dniu 2018-09-20 o 08:17, Miroo pisze:
> [...]
    odow-bedzie-karalne-od-trzech-miesiecy-do-5-lat-czy-
    to-powstrzyma-handlarzy/ar/13502719

    > Jakby ludzie byli uczciwi, to zamordyzm nie byłby potrzebny.

    Jakiego oszukiwania? Właściciel z natury ma prawo cofnąć licznik.

    > W zasadzie to w ogóle władza byłaby zbędna.

    Władztwo rzeczy jest istotą posiadania :-) To nie carsharing, że chcemy
    się dzielić samochodem, w tym być może jego stanem licznika.

    Jak sprzedawałem 18-letni samochód z przebiegiem licznikowym 270 tys za
    2500zł to przekazałem nowemu właścicielowi autentyczną historię jego
    użytkowania, z cenami, miejscami napraw, odnotowanymi przebiegami. Ale
    to był mój wybór. Mogłem powiedzieć "człowieku, to stary samochód, masz
    go tutaj, jechałeś nim, nie zawracaj gitary". Ja rozumiem, że jak ktoś
    kupuje jakieś drogie cacko to może bardziej przejmować się, ale dalej
    jest to bardziej kwestia na jaki samochód go stać a nie jak bardzo można
    go oszukać.

    Po prostu pojeby.