  • 81. Data: 2020-04-28 09:25:30
    Temat: Re: 5G co daje Kowalskiemu?
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 27.04.2020 o 18:03, kk pisze:

    > Władza gwarantowała 12 lat czekania na telefon stacjonarny.

    Bez związku. poza tym tamta władza nie okradała mnie  tak ordynarnie z
    moich udziałów w państwie.  Handel częstotliwościami radiowymi na
    zasadzie kto ta więcej przystoi bardziej regulaminom panującym w
    burdelach a nie w państwie tytułowanym "Obywatelskim".

  • 82. Data: 2020-04-28 09:30:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-04-27 o 18:40, kk pisze:

    > Światłowód to nie, jest przewodowy. Ale sieci bezprzewodowych jest
    > więcej niż tylko 5G.

    > Jak dla mnie to zwykły rozwój jest. Jedyny problem/wątpliwość to te
    > normy promieniowania. Tłumaczenie, że stare są bo z roku 80 poprzedniego
    > wieku więc wymagają zmiany, kuriozalne jest.

    A tłumaczenie, że wszędzie indziej są 100x większe, też cię śmieszy?

    --
    Liwiusz

  • 83. Data: 2020-04-28 10:18:32
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-04-27 o 18:50, kk pisze:

    > No ale jakoś do tego internetu muszą łączyć się. Mało kto chce
    > utrzymywać własną sieć. Realnej perspektywy, że jakaś inna sieć może
    > konkurować z GSM nie widzę.

    Jak już wiele osób pisało w tym wątku w domu to mają światłowód
    lub inne stałe łącze wielokrotnie szybsze od GSM.
    To GSM nie bardzo może konkurować z normalnymi dostawcami
    internetu.

    Pozdrawiam

  • 84. Data: 2020-04-28 10:55:47
    Od: z <...@...pl>

    Nie wiem. To cytat. Jak propagandzistom daję w PYSK ;-)

  • 85. Data: 2020-04-28 10:58:18
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-04-28 o 09:30, Liwiusz pisze:
    > A tłumaczenie, że wszędzie indziej są 100x większe, też cię śmieszy?

    Ma być mądrze a nie tak jak gdzie indziej.

  • 86. Data: 2020-04-28 11:05:32
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-04-27 o 19:03, kk pisze:
    Gdyby istniał jakiś motor rozwoju sieci lokalnych to by nie
    > trzeba było myśleć o korzystaniu z prywatnych sieci globalnych takich
    > jak 5G. Ale zobacz jak ten rozwój wygląda.

    TRZEBA BYŁO? Komu TRZEBA? Komu BYŁO? Użytkownikom?

    > Świadomi czego? Użytkownicy różne potrzeby mają, i tyle.

    Wytłumacz swoją potrzebę 5G. Co Ci do tej pory nie działa?
    Jakie masz problemy życiowe?

    Ja mam takie:
    - BT dramat.
    - wifi dużo do dopracowania
    - win10 ciągle w fazie beta
    - Android strasznie zabagniony reklamami
    - Smartfony ZA DUŻE. Nie da się tego mobil nie używać.

    > Wiadomo, że tu chodzi o pieniądze, o nasze pieniądze.
    I to jest jedyny uzasadniony merytorycznie argument o 5G. wydoić od nas
    więcej pieniędzy za szybszy nie potrzebny nikomu transfer

    SZACH MAT;-)

  • 87. Data: 2020-04-28 11:20:37
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-04-28 09:25, Trybun wrote:

> [...]
    > zasadzie kto ta więcej przystoi bardziej regulaminom panującym w
    > burdelach a nie w państwie tytułowanym "Obywatelskim".

    Tak, wtedy nawet do używania CB musiałeś mieć zezwolenie.

  • 88. Data: 2020-04-28 11:27:21
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-04-28 09:30, Liwiusz wrote:

    > A tłumaczenie, że wszędzie indziej są 100x większe, też cię śmieszy?

    To jest żałosne a nie śmieszne. Mamy 100-krotnie pogarszać normy
    dlatego, że ktoś chce biznes robić?

  • 89. Data: 2020-04-28 11:29:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    pl...

> [...]
    >zasadzie kto ta więcej przystoi bardziej regulaminom panującym w
    >burdelach a nie w państwie tytułowanym "Obywatelskim".

    A kto mialby dostac ? TVP, ks. Rydzyk, czy domagasz sie swoich 10Hz
    :-)

    Obywatele majacy przydzial i wspierajacy nim wybrana organizacje ...
    ciekawy pomysl :-)
    Ale tak za darmo, czy za pieniadze ? :-)

    Tylko potem jednej emerytury bys nie dostal, bo pieniadze z podatkow
    budzet zasilaja :-)

    J.

  • 90. Data: 2020-04-28 11:46:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > Nie wiem. To cytat. Jak propagandzistom daję w PYSK ;-)

    Cytat z kogo?
    Nie podałes zrodła...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.