  • 1. Data: 2010-04-14 13:07:21
    Temat: Re: 600A 12V
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Wed, 14 Apr 2010 14:44:00 +0200, Lagod
    <niespamowaclagoda@listkropkapl> wrote:

    Załóż tak sobie 5-6 A/mm kwadrat, raczej nie więcej. Da ci to więc
    linkę 120 - 100 mm kwadrat. Będziesz miał na tym pomijalne spadki
    napięć.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 2. Data: 2010-04-14 15:04:30
    Od: Krenauer <K...@p...onet.pl>

    On Wed, 14 Apr 2010 15:07:21 +0200, Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>
    wrote:

    >Załóż tak sobie 5-6 A/mm kwadrat, raczej nie więcej. Da ci to więc
    >linkę 120 - 100 mm kwadrat. Będziesz miał na tym pomijalne spadki
    >napięć.
    Do kabli rozruchowych spokojnie możesz przyjąć gęstość prądu 5 do 10 razy
    większą od podanej przez Ciebie. Taki kabel nagrzeje się tylko wtedy, gdy nie
    dasz rady odpalić silnika. Wtedy raczej żaden kabel nie pomoże.

  • 3. Data: 2010-04-14 17:10:30
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Wed, 14 Apr 2010 17:04:30 +0200, Krenauer <K...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Do kabli rozruchowych spokojnie możesz przyjąć gęstość prądu 5 do 10 razy
    >większą od podanej przez Ciebie. Taki kabel nagrzeje się tylko wtedy, gdy nie
    >dasz rady odpalić silnika. Wtedy raczej żaden kabel nie pomoże.
    Właściwie chyba dobrze przedobrzyłem ;) Niech pytacz zobaczy jakie
    przewody idą mu do akumulatora i kupi coś podobnego. Na pewno będzie
    OK.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 4. Data: 2010-04-14 19:06:18
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Wed, 14 Apr 2010 19:10:30 +0200, Grzegorz Krukowski napisał(a):

    > Właściwie chyba dobrze przedobrzyłem ;) Niech pytacz zobaczy jakie
    > przewody idą mu do akumulatora i kupi coś podobnego. Na pewno będzie OK.
    Kable spawalnicze sa dobre, przy okazji badziej elastyczne.

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 5. Data: 2010-04-15 07:58:24
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2010-04-14 21:06, Jaroslaw Berezowski pisze:

    > Kable spawalnicze sa dobre, przy okazji badziej elastyczne.

    Te większe migomaty mają z 600A, to może faktycznie da radę-dzięki za
    pomysł.

  • 6. Data: 2010-05-10 12:12:47
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    Użytkownik "Lagod" <niespamowaclagoda@listkropkapl> napisał w wiadomości

    > Te większe migomaty mają z 600A, to może faktycznie da radę-dzięki za
    > pomysł.

    pzdr
    Piotr