  • 1. Data: 2010-04-09 22:30:05
    Temat: [WAW] usługowe cięcie ABS-u z pliku DWG?
    Od: Adampio <a...@o...pl>

    Witam,

    odbudowuje WV Ogorka i dostałem mailem kształt osłon pod deską, (tzw.
    kick panels)
    http://www.classiccore.com/images/vwkickpanel2.jpg
    w formacie DWG.
    W oryginale byly z lakierowanej tektury wiec nie ma ich już dawno na
    rynku wtórnym wiec jak wycinac to z czegos trwałego. No i tak mnie
    naszlo, że może zamiast sie mordowac piłką i glaspapierem dać gdzies do
    wycięcia na obrabiarkę numeryczną.
    Czy kto mogłby mnie oświecic ile taka usluga moglaby kosztować?
    ABS ze 3-4 mm grubosci i formatka (scoslej dwie lustrzane) mieszcząca
    się w prostokącie 400 x 700 mm

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2010-04-14 06:31:36