    From: Steel+Creations <steel_creations@_NOSPAM_wp.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: &#8222;Per aspera ad astra&#8221; - jak powstała "ZłotaĆma"
    Date: Sat, 24 Jan 2009 21:15:21 +0000 (UTC)

    Kuczunapisal

    > W ostatnich czasach oldskool i nowoczesnosc dosyc mocno sie przenikaja.
    > Wystarczy zobaczyc jakie motocykle w niedawnych wyborach:

    > http://amdchampionship.com

    Kocham ten kraj.I tą fale krytyki na temat mojego projektu.Tu drucik a tam
    sprężynka.Bez komentarza.Jak dobrze,że swiat nie kończy sie nad Wisłą.Tam
    ludzie doceniaja prace i wizje.Faktem jest że jest sporo niedociagnięć ale
    obecnie w trakcie przygotowań do wystawy i bedzie duuużo bardziej
    dopracowany. A w jakim kontekscie "zniszczyłem" pieknego GL 1000?
    Posiadałem kilka sztuk tego modelu ale żadnego nie zniszczyłem.Proszę o
    uzasadnienie.
    Ps.Czy Pan Hinek jest motocyklowym ekshibicjonistą? Ja jestem ale w innym
    tego słowa znaczeniu.Tak więc "jaj" mi nie urwie,ale jaja mam by zawinać
    drucik i zrobiłem tak bo tak mi sie podoba. Nie estetycznie? O estetykę
    dbam w jamie ustnej a reszta to tylko moja prywatna sprawa i własne
    spojrzenie na swiat.
    Pozdrawiam.