  • Data: 2009-01-25 10:32:58
    Temat: Re: „Per aspera ad astra” - jak powstała "ZłotaĆma"
    Od: "(pj)" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Steel+Creations pisze:
    > Hineknapisal
    > [...]Jesli cos tworzysz nie tylko dla siebie, musisz sie
    >
    > Krytyka-tak,forma jej-nie.Cieszę sie,że mozna tutaj kulturalnie wyjaśnić
    > pewne drażniace sprawy w kulturalny i merytoryczny sposób:)

    Ale, k&*#a, wersal! ;-) :-P

    Pytanie: "gdzie rzemiosło przechodzi w sztukę?" jest odwieczne. No i jak
    bardzo autor identyfikuje się ze swym dziełem, czy z "twórcy, staje się
    tworzywem"...? ;-)

    Mi się dzieło podoba, właśnie ze względu na "fusion" oldskulu i
    nowoczesności. Pewnie dałoby się je jeszcze "podpicować", ztjuningować i
    co tam jeszcze... i jak rozumiem, to wymaga kasy, której - tu cytat
    przedpiszcy - jak zwykle w Polsce, "nad w Wisłą", brakuje.

    Nie podoba mi się natomiast - typowe dla "artystów znad Wisły" -
    przeświadczenie o misyjności swych poczynań i pretensja do widza, że nie
    kuma o co kaman - czytaj: jest za głupi / zbyt ograniczony, by pojąć
    bezmiar geniuszu "emocjonalnej uczty" i innowacyjnej, na skalę światową,
    kreatywności autora.

    Howgh.

    --

    pozdr