  • Data: 2014-10-29 14:43:02
    Temat: Re: 8km w 55 minut
    Od: "Axel" <n...@s...mu> szukaj wiadomości tego autora

    wrote in message
    news:581f8ebe-f33b-41b5-8029-31c51644f13f@googlegrou
    ps.com...

    > Krakow (czerwiec) podczas remontow torowiska tramwajowego: Rondo
    > Mogilskie-ul. Mogilska-do al. Jana Pawla czyli ok. 1 km w około 60-70
    > minut !
    > Pierwsze 200 m jechałem przez 20 minut! Potem odbijem w prawo na skroty
    > tak aby nie jechac te 60-70 minut.
    > Ktos stal w gorszym korku? :-/

    Kilka lat temu, jak spadł pierwszy śnieg, to Grójecką od Wawelskiej do
    Banacha (DC) jechałem ponad godzinę, a to według googla 700m jest.
    Aczkolwiek jak ktoś stał w korku po przedwczorajszym wypadku na Trasie
    Łazienkowskiej, to mógł spędzić bez ruchu ponad godzinę (ja przejechałem
    tamtędy 20 minut wcześniej).

    --
    Axel