  • 1. Data: 2014-10-24 21:26:09
    Temat: 8km w 55 minut
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Jedziesz z Polski A po fajki i wachę do Królewca. Nie zbliżaj się do Olsztyna.
    Chcesz wjechać do miasta? Nawet o tym nie myśl.

    http://twojejaroty.olsztyn.in/2014/10/15/budowa-lini
    i-tramwajowej-na-alei-sikorskiego-w-olsztynie-fotore
    lacja/

    --
    Piter

    golf - 350 tyś km, nic nie póka nic nie stóka
    Niemiec pod kocem trzymał. Płakał jak sprzedawał.

  • 2. Data: 2014-10-26 02:27:13
    Temat: Re: 8km w 55 minut
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > http://twojejaroty.olsztyn.in/2014/10/15/budowa-lini
    i-tramwajowej-na-alei-sikorskiego-w-olsztynie-fotore

    w Olsztynie są tramwaje???
    A.

  • 3. Data: 2014-10-26 10:34:22
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2014-10-26 o 02:27, Ajgul pisze:

    > Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości

    i-tramwajowej-na-alei-sikorskiego-w-olsztynie-fotore
    lacja/

    > w Olsztynie są tramwaje???

    Nie ma
    Budujom...;)

    Sławek

  • 4. Data: 2014-10-26 11:49:34
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-10-24 o 21:26, PiteR pisze:
> [...]
    >
    > http://twojejaroty.olsztyn.in/2014/10/15/budowa-lini
    i-tramwajowej-na-alei-sikorskiego-w-olsztynie-fotore

    etam
    Ostatnio obwodnicą w Pradze (stolica Czech a nie Warszawka) jechałem 7km
    przez równe 60 minut.

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2014-10-26 12:02:15
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 24 Oct 2014 21:26:09 +0200, PiteR napisał(a):

    > póka nic nie stóka

    Zrób coś z tym bo oczy bolą :)
    --
    Jacek

  • 6. Data: 2014-10-26 12:18:01
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Irokez,

    Sunday, October 26, 2014, 11:49:34 AM, you wrote:

> [...]
    lacja/
    > etam
    > Ostatnio obwodnicą w Pradze (stolica Czech a nie Warszawka) jechałem 7km

    Tyle czasu wyjeżdżałem w piątek z centrum Krakowa :(

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2014-10-26 12:48:07
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Jacek Maciejewski pisze tak:

    > Zrób coś z tym bo oczy bolą :)

    to sobie załóż okurary ;)
    http://tinyurl.com/qz97lds

  • 8. Data: 2014-10-26 13:12:02
    Od: b...@g...com

    Krakow (czerwiec) podczas remontow torowiska tramwajowego: Rondo Mogilskie-ul.
    Mogilska-do al. Jana Pawla czyli ok. 1 km w około 60-70 minut !
    Pierwsze 200 m jechałem przez 20 minut! Potem odbijem w prawo na skroty tak aby nie
    jechac te 60-70 minut.

    Ktos stal w gorszym korku? :-/

    Pozdr.
    Bugatti

  • 9. Data: 2014-10-29 14:43:02
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    wrote in message
    ps.com...

> [...]
    > minut !
    > Pierwsze 200 m jechałem przez 20 minut! Potem odbijem w prawo na skroty

    Kilka lat temu, jak spadł pierwszy śnieg, to Grójecką od Wawelskiej do
    Banacha (DC) jechałem ponad godzinę, a to według googla 700m jest.
    Aczkolwiek jak ktoś stał w korku po przedwczorajszym wypadku na Trasie
    Łazienkowskiej, to mógł spędzić bez ruchu ponad godzinę (ja przejechałem
    tamtędy 20 minut wcześniej).

    --
    Axel

  • 10. Data: 2014-10-29 16:23:32
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu środa, 29 października 2014 14:43:03 UTC+1 użytkownik Axel napisał:

    > Kilka lat temu [...]

    W maju 2011, po wypadku ciezarowki na wezle murckowskim w Katowicach,
    droga do pracy zamiast 20 minut zajela mi ponad 4 godziny...
    W zasadzie to chcialem juz w tym dniu zrezygnowac z pracy, ale wrocic
    do domu tez sie nie dalo ;)

    Pozdrawiam
    MK