    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 90-latek jechał autostradą pod prąd
    Date: Tue, 15 Oct 2019 13:38:05 +0200

    On 2019-10-14 18:51, Shrek wrote:

    >No tak, no tak, no tak ...
    >Ale gdybyśmy jakimś cudem jednak dotrwali to ...

    a to znow wcale nie takie dziwne - medycyna robi postepy.

    >Bo z artykułu wynika, że gość w środku dnia sobie pod prąd
    >autostyradą pojechał. Jak dokładnie było nie wiadmo, ale jeśli to ...

    Niektorzy ludzie w tym wieku sa juz malo poczytalni.
    Ale ten byl na tyle, ze do tej autostrady jakos dojechal.

    Ale ... na tych nowoczesnych wezlach nie tak latwo wjechac pod prad na
    autostrade.

    Dla przykladu - tu by trzeba wjechac w drugi "zjazd" z ronda.
    https://goo.gl/maps/5psGiH9hSoqFESVC9

    I jeszcze nie trafic na zadne auto, ktore przegonii z lacznika.
    No dobra - dwa pasy tam, to moze jakos latwiej sie przemknac.

    Bo nastepna okazja ... trzeba by tu wjechac pod prad ... no, na oko
    sie da.

    J.