-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
news-out.readnews.com!news-xxxfer.readnews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newsh
osting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news
.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <lttr10$fpd$1@usenet.news.interia.pl>
<5402e666$0$3043$65785112@news.neostrada.pl>
<ltv6vj$a7k$1@usenet.news.interia.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<54034704$0$2377$65785112@news.neostrada.pl>
<5405a0db$0$2360$65785112@news.neostrada.pl>
<6...@p...pl.invalid>
<5405b231$0$2230$65785112@news.neostrada.pl>
<5405b354$0$2241$65785112@news.neostrada.pl>
<5405b6cf$0$2379$65785112@news.neostrada.pl>
<9...@p...pl.invalid>
<lu4ptp$7dq$1@node1.news.atman.pl>
In-Reply-To: <lu4ptp$7dq$1@node1.news.atman.pl>
Subject: Re: 911 turbo
Date: Tue, 2 Sep 2014 19:05:15 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 23
Message-ID: <5405f8cd$0$2233$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.180.165
X-Trace: 1409677517 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2233 83.26.180.165:65507
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2543247
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> napisał w
>> Lanos lekki jest (10kg/KM dla 1.6) i potrafi żwawo przyśpieszać.
>> Ci,
>> co jeździli w Bednarach pamiętają. Na końcu pasa licznikowe 180km/h
>> i
>> jeszcze dało się wyhamować :)
>To było tyle lat temu, że teraz "nie da się 200 Lanosem" może być
>prawdą, auta nie młodnieją.
No jak, teraz to jest lanos 1.65, cylinder sie troche powiekszyl, mocy
przybylo :-)
Zeby nie bylo watpliwosci - mowimy raczej o liczniku. Zawyza jak w
kazdym aucie, naprawde jest powiedzmy 190, ale wskazowka przekracza
200 ..
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.09.14 19:50 depros
- 02.09.14 21:16 RoMan Mandziejewicz
- 02.09.14 21:34 tá´Ź
- 02.09.14 22:01 depros
- 06.09.14 18:52 Rafał Grzelak
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=