  • 21. Data: 2014-08-26 15:07:53
    Temat: Re: A najlepszy system mobilny na swiecie to...
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Czyli przewaga deterministycznego dwukliku w iOS
    > i niedeterministycznego "długiego" naciśnięcia Home
    > w Androidzie, gdzie ludzie nie wiedząc ile trzeba trzymać wciśnięty
    > i w strachu przed trzymaniem za krótko trzymają zwykle za długo :-)

    naprawdę? chyba przez pierwsze pięć minut użytkowania systemu po raz
    pierwszy. Podobnie jak każdego innego. Bo do czegoś nowego trzeba sie
    przyzwyczaić

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 22. Data: 2014-08-26 17:22:40
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 26 Aug 2014 07:23:25 -0500, Pszemol napisał(a):

    > I właśnie aplikacje to będzie pięta achillesowa każdego niepopularnego
    > systemu.

    Jak zwykle nie zrozumiałeś: w sklepie BB aplikacji jest niewiele. Choć są
    perełki jak bezpłatna nawigacja off-line z mapami całego świata (Navfree)
    Jeżeli czegoś nie ma w sklepie BB, to można instalować wszytko co jest
    sklepie play google. Działają gry, aplikacje bankowe. Jedyne co mi fiksuje
    to ten flightradar24. BB Q5 kosztuje 2/3 ceny najtańszego iPhone, więc po
    co przepłacać. Zwłaszcza, że klawiatury qwerty, diody powiadomień, slotu
    microSD, bezpośredniego dostępu do plików w telefonie nie ma w żadnym
    iPhone.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 23. Data: 2014-08-26 18:16:32
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "P.B." <p...@w...pl> wrote:

> [...]
    > Jeżeli czegoś nie ma w sklepie BB, to można instalować wszytko co jest
    > sklepie play google. Działają gry, aplikacje bankowe. Jedyne co mi fiksuje

    Instalowc mozna wszystko co nie znaczy, jak widac na twoim przykladzie, ze
    wszystko co zainstalujesz bedzie dzialac...

> [...]
    > co przepłacać. Zwłaszcza, że klawiatury qwerty, diody powiadomień, slotu
    > microSD, bezpośredniego dostępu do plików w telefonie nie ma w żadnym

    Podoba mi sie "po co przeplacac" :-)))
    Maluch ma cztery kola i kierownice to po co przeplacac ??? :-))))

  • 24. Data: 2014-08-26 18:16:33
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    masti <g...@t...hell> wrote:

    > naprawdę? chyba przez pierwsze pięć minut użytkowania systemu po raz
    > pierwszy. Podobnie jak każdego innego. Bo do czegoś nowego trzeba sie
    > przyzwyczaić

    Niekoniecznie - raz ze ludzie roznie szybko sie ucza a dwa ze na jakichs
    sluchawkach-biedafonach reakcja na przycisk moze byc opozniona gdy procesor
    jest zajety intensywnym szukaniem wolnej pamieci aby tam wczytac z ROM
    procedure obslugi nacisniecia guzika :-)

  • 25. Data: 2014-08-26 18:16:34
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    masti <g...@t...hell> wrote:

    > oczywiście. Ale tytułowanie testu:"najlepszy system operacyjny" jest
    > typowo tabloidowym naduzyciem

    Raczej nie tabloidowym, generalnie tytuły we wszystkich gazetach maja byc
    krotkie i skutecznie przyciagac uwage.
    Trzeba sie nauczyc ze nie warto tresci oceniac po tytule i jednak trzeba
    choc zaczac czytac poczatek aby sobie wyrobic opinie czy warto czytac
    reszte...

  • 26. Data: 2014-08-26 20:11:55
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 26 Aug 2014 16:16:32 +0000 (UTC), Pszemol napisał(a):

    > Instalowc mozna wszystko co nie znaczy, jak widac na twoim przykladzie, ze
    > wszystko co zainstalujesz bedzie dzialac...

    Jedna, jedyna aplikacja nie działa. Dramat po prostu.

    > Podoba mi sie "po co przeplacac" :-)))
    > Maluch ma cztery kola i kierownice to po co przeplacac ??? :-))))

    Po co przepłacać za kultowego iMalucha, jak za 2/3 jego ceny można mieć coś
    co wprawdzie nie robi takiego szoł na blądynkach, ale nie ma poważnych
    braków w funkcjonalności jak iPhone.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 27. Data: 2014-08-26 21:20:15
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-08-26 14:23, atm wrote:

> [...]

    Hehe, juz sie wyjasnilo dlaczego nie wzieli app store'ow pod uwage:
    http://www.appmaniak.pl/system/ios/aplikacji-sciaga-
    miesiecznie-uzytkownik-usa-zero?utm_source=s_redirec
    t&utm_medium=gsmmaniak
    Pszemol, w Tobie cala nadzieja ;]

  • 28. Data: 2014-08-26 22:11:22
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "P.B." <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > coś
    > co wprawdzie nie robi takiego szoł na blądynkach, ale nie ma poważnych

    Bijcie się a ja dalej używam do rozmów Motorola Gleam...
    Androida własciwie tylko jako awaryjny 2-simowy hotspot lub mapnik.

    --
    marfi

  • 29. Data: 2014-08-26 23:58:37
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    atm <...@v...pl> wrote:

> [...]
    > http://www.appmaniak.pl/system/ios/aplikacji-sciaga-
    miesiecznie-uzytkownik-usa-zero?utm_source=s_redirec

    Wiesz, ocena potrzebnosci aplikacji na podstawie czestosci sciagania jest
    dosyc... hm... ciekawa...
    Ja sciagam potrzebna aplikacje tylko raz... Wiec w statystykach tego pana
    pewnie ta aplikacja byla niepotrzebna...

  • 30. Data: 2014-08-26 23:58:40
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "P.B." <p...@w...pl> wrote:

    > Jedna, jedyna aplikacja nie działa. Dramat po prostu.

    A co z aplikacjami androidowymi ktore odwołują sie do sprzętu? Kamera? GPS?

    > Po co przepłacać za kultowego iMalucha, jak za 2/3 jego ceny można mieć coś
    > co wprawdzie nie robi takiego szoł na blądynkach, ale nie ma poważnych
    > braków w funkcjonalności jak iPhone.

    Jak uwazasz ze jakis produkt ma jakies powazne braki to oczywiscie nikt Ci
    nie kaze kupowac...