  • Data: 2018-05-16 23:15:50
    Temat: Re: A teraz z innej beczki... bazy danych
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-05-16 o 20:47, J.F. pisze:

    > Ale jak ma byc baza danych z fakturami, to pewnie sie przyda jakies
    > wyszukiwanie po stronie serwera. Wiec ten serwer w chmurze musi miec
    > dostep do danych. A tam gdzies zapisana data faktury, odbiorca, kwota,
    > pozycje, ceny ... i ten serwer to wszystko zna ...

    Ok. Nie zdawałem sobie sprawy, że baza danych poza przechowywaniem
    danych oferuje jeszcze jakieś funkcje po stronie serwera (o bazach wiem
    tyle co o chmurach - słyszałem, że istnieją).
    No to (w swojej ograniczoności) nie widzę możliwości aby korzystać z
    takiej bazy w chmurze tak, aby właściciel nie znał treści.

    Ciekawe jak kiedyś się okaże, że jakieś dane z chmury wypłynęły. Czy te
    kary z RODO będą dla właściciela chmury, czy dla wszystkich którzy
    jakieś dane osobowe tam przechowywali.
    P.G.