  • 31. Data: 2009-03-29 18:23:46
    Temat: Re: AMD czy Intel - procek do gier
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Sun, 29 Mar 2009 18:15:13 +0000 (UTC), tad napisał(a):

    > Skad te swoje rewelacje bierzesz?

    Palec wskazujący lewej dłoni ;))

    --
    |Andrea|Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H, HP Pavilion W2408H
    AMD Athlon 64X2 4400+, Gigabyte Radeon HD4850, Arctic Freezer 64 Pro
    4x1GB RAM PC6400, ST3160815AS 160GB, ST3500320AS 500GB, WD2000JS 200GB
    Pioneer DVR-115, Tagan TG480-U15 480W, VideoMate E850F, Asus Xonar DX

  • 32. Data: 2009-03-29 18:35:05
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Tak, jakieś dwa lata temu z okładem jak się zdaje.

    uuuu to jestem prawie ze w temacie :P
    dzieki za info, od dawien dawna nie mam juz ATI u siebie na kompie wiec nie
    sledzilem tematu

    --
    pzdr
    piotrek

  • 33. Data: 2009-03-29 20:13:52
    Od: Chichotek <z...@y...cy>

    Był 29 marzec (niedziela) gdy o godz. 15:13 *PSYLO* napisał(a):

    > W jakim sensie?

    W sensie wydajności i stabilności. Nie jestem uprzedzony do AMD, po prostu
    potrzebowałem zmiany.

    --
    Pozdrawiam, Chichotek
    P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 2x2GB A-Data Vitesta 800+,

  • 34. Data: 2009-03-29 20:18:01
    Od: Chichotek <z...@y...cy>

    Był 29 marzec (niedziela) gdy o godz. 18:22 *Piotrek* napisał(a):

    > ATI juz w polskiej wersji sterownikow poradzila sobie z Alt+C ? :)

    Jezeli nie umiesz tego rozwiązac samodzielnie w 2 minuty to może kup sobie
    liczydło?

  • 35. Data: 2009-03-29 20:18:51
    Od: Chichotek <z...@y...cy>

    Był 29 marzec (niedziela) gdy o godz. 16:24 *mt* napisał(a):

    > W twoim wypadku jednak przesiadl bym sie na cos ze stajni nVIDI radki to
    > mierny sprzet.

    Pewnie dlatego ostatnio wybrałem Radka zamiast GF.

  • 36. Data: 2009-03-29 22:02:30
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Sun, 29 Mar 2009 18:22:29 +0200, Piotrek napisał(a):

    > ATI juz w polskiej wersji sterownikow poradzila sobie z Alt+C ? :)

    Tak od pół roku już nie ma domyślnego skrótu alt+C.

  • 37. Data: 2009-03-30 06:44:42
    Od: grafi <g...@x...poczta.onet.pl>

    G Nowak pisze:

    > http://www.insidehw.com/Reviews/CPU/AMD-Phenom-II-X4
    -940-Compared-to-Phenom-X4-9950-BE-and-Intel-Core2-Q
    9550.html

    > Jesli wziac pod uwage, ze Amd jest tansze a i kreci sie tak samo
    > pomoglbym mu przetrwac kryzys.

    Nie wiem, jak z AMD, ale tego intela mozna puscic zwawiej niz

    "Intel Core 2 Q9550 overclocked @ 3.850MHz, FSB 453MHz"

    grafi

  • 38. Data: 2009-03-30 08:46:18
    Od: Tomasz Potega <s...@m...univ.gda.pl>

    Spili wrote:
    > Intel Core2 Quad Q9550 2,83 GHz
    > albo
    > AMD Phenom II Quad-Core 940
    >
    > Do tego odpowiednia płyta i grafa - najprawdopodobniej Radeon 4870

    Q9550, X3 720, X4 940 oraz i7 920 w konfiguracji z jednym/dwoma 4870:

    http://anandtech.com/printarticle.aspx?i=3533

    pozdrowienia,
    shadow

  • 39. Data: 2009-03-30 11:26:49
    Od: "..Aldi.." <R...@p...fm>

    > Do gier nie nadaje sie ani jeden ani drugi kup PS3 i bedziesz mial i
    > Office i Firefoxa i super grafe w gierkach. Pobor mocy 120Wat na PC o
    > podobnych mozliwosciach musialbys wydac z 3000zl bez monitora

    zlituj sie i nie zartuj!

  • 40. Data: 2009-03-30 15:17:04
    Od: "Spili" <s...@n...ciacho.pl>

    Użytkownik "Tomasz Potega" <s...@m...univ.gda.pl> napisał w wiadomości

    > http://anandtech.com/printarticle.aspx?i=3533

    FANTASTYCZNY artykuł!...
    O to mi chodziło! Dzięki.
    Praktycznie i7 wygrywa wszędzie ale różnice nie są powalające.

    Chyba wybiorę i7 jako platformę do późniejszej rozbudowy...

    Dzięki,
    Pozdrawiam,
    Marcin,