    Subject: Re: AMOLED czy IPS TFT, co lepsze?
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: atm <...@v...pl>
    Date: Sun, 2 Oct 2016 13:49:45 +0200

    > Wziąć zwyczajnie od operatora w ramach abo, jakiegokolwiek, który
    > da najtaniej :) jak dotąd korzystam jedynie z prepaid'ów ale
    > ponieważ i tak trzeba zarejestrować więc jaka różnica,
    > przynajmniej aparat dorzucą na raty ;)
    >
    > Widzę że przykładowo Orange proponuje
    > takie ciekawe modele (i w tym segmencie cenowym chcę wybierać):
    >
    > LG Xpower
    > Orange (ZTE) Neva 80
    > Xperia X4 Aqua
    > Xperia XA
    >
    > polecisz któryś?
    >
    > Jeszcze wyznam że telefon po zakupie chcę poddać
> [...]

    Niestety nie mialem kontaktu z wymienionymi przez Ciebie telefonami.
    Co do rootowania itd. ostatnio coraz czesciej odpuszczam grzebanie pod
    maska. Znika potrzeba. Niechciane aplikacje siedzace w ROMie mozna
    trwale wylaczyc, system w wersji 6.0 ma wbudowana kontrole uprawnien.
    Dzieki temu, ze system jest w wersji stockowej otrzymuje aktualizacje
    bezpieczenstwa (jeden z wylajtowanych custom ROMow dla SGS5 jest owszem
    bardzo lekki ale za to dziurawy jak sito).
    Nie wiem czy wszystkie Samsungi maja KNOXa czy tylko wyzsza półka, jesli
    wszystkie to przy grzebaniu jest baaardzo duza szansa, ze nabijeszflage
    i pozegnasz sie z gwarancja. Wczesniej byly tez podobne problemy z seria
    Z Sony ale moze cos sie tu zmienilo.