  • Data: 2016-10-02 17:05:50
    Temat: Re: AMOLED czy IPS TFT, co lepsze?
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru> szukaj wiadomości tego autora

    atm <...@v...pl> Wrote in message:

    > Jak to jest realizowane wewnetrznie nie odpowiem Ci; guzik zowie sie
    > Wyłącz a przed wylaczeniem pyta jeszcze o usuniecie aktualizacji. Faktem
    > jest, ze po tym zabiegu nie siedzi w RAMie.

    Ale również apki systemowe?

    > Chocby test na Stagefright wykazywal wiele podatnosci, bez szansy na
    > aktualizacje.

    Powtarzam: jak masz root'a wówczas instalujesz sobie parę
    solidnych kombajnów do zarządzania, kontroli i bezpieczeństwa,
    np. 3C-tools, lub wspomniany LBE i wtedy żaden StageFright nie ma
    szans! (Rzecz jasna po właściwym skonfigurowaniu)

    > No coz, mozemy sobie zyczyc wiele ale to chyba producent ustala warunki
    > gwarancji. Ostatnio wlasnie anulowano mi gwarancje z powodu roota.

    Ale na szczęście RYNEK pozwala nam WYBIERAĆ producenta,
    akurat w dziedzinie komórek rynek jest naprawdę wolny (nie jak w
    dziedzinie PC i monopolu M$) i panuje na nim ostra konkurencja,
    za wielkimi koncertami często wstawiają się rządy państw z
    których pochodzą, np. Samsung vs Sony vs Huawei,
    i na poziomie polityki międzynarodowej drą koty między sobą,
    ciągle ciągają się po sądach np. o kradzieże technologii itp.,
    więc nie ma mowy o jakiejś zmowie cenowej itp.

    > Zgadzam sie, choc czasami te elementy ida w parze jak chocby
    > przetaktowywanie procesora

    Już mało gdzie zostało to umożliwione, a poza tym można to
    sprawdzić czy procesor bywał przetaktowany, ma tam swój rejestr
    przechowujący takie info

    > czy uceglenie przez usuniecie kluczowych
    > plikow lub partycji.

    Ale to już SOFTWARE i w lepszym warsztacie za przysłowiowe piwo to
    postawią

    > Poki co nieslyszalem, zeby z LG byly pod tym wzgledem problemy

    LG ma taką gwarancję że pozwala na root'a, czy na coś więcej?

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/