  • Data: 2016-10-02 17:19:59
    Temat: Re: AMOLED czy IPS TFT, co lepsze?
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 02.10.2016 17:05, Yerine Ictimai wrote:

    > Ale również apki systemowe?

    Np Google Docs, Picassa, czy Chrome ktore sa zaszyte w ROMie?? Tak, bez
    problemu. Mozena tego wylaczyc od groma po wyjeciu z pudelka, oczywiscie
    nie mozna przesadzic bo wplynie to bezposrednio na funkcjonalnosc.

    > Powtarzam: jak masz root'a wówczas instalujesz sobie parę
    > solidnych kombajnów do zarządzania, kontroli i bezpieczeństwa,
    > np. 3C-tools, lub wspomniany LBE i wtedy żaden StageFright nie ma
    > szans! (Rzecz jasna po właściwym skonfigurowaniu)

    Juz sie znudzielm grzebaniem, chyba ze cos jest mocno irytujace i nie da
    sie tego zalatwic bez roota. Takich elementow jest jednak coraz mniej
    (przynajmniej z mojego punktu widzenia).

    > Ale na szczęście RYNEK pozwala nam WYBIERAĆ producenta,
    > akurat w dziedzinie komórek rynek jest naprawdę wolny (nie jak w
    > dziedzinie PC i monopolu M$) i panuje na nim ostra konkurencja,
    > za wielkimi koncertami często wstawiają się rządy państw z
    > których pochodzą, np. Samsung vs Sony vs Huawei,
    > i na poziomie polityki międzynarodowej drą koty między sobą,
    > ciągle ciągają się po sądach np. o kradzieże technologii itp.,
    > więc nie ma mowy o jakiejś zmowie cenowej itp.

    Ok, zaproponuj mi zatem wodoszczelny telefon z SAMOLEDem.
    Pomimo konkurencji lepsze telefony nie chca byc "darmo".
    W zasadzie wszystkie flagowce kosztuja nieprzyzwoite pieniadze na
    starcie. Niby chinczyki sa tanie ale po oficjalnym wejsciu na PL rynek,
    po doliczeniu wszystkich podatkow i marzy telefony Xiaomi wcale juz nie
    sa tanie.

    > Już mało gdzie zostało to umożliwione, a poza tym można to
    > sprawdzić czy procesor bywał przetaktowany, ma tam swój rejestr
    > przechowujący takie info

    > Ale to już SOFTWARE i w lepszym warsztacie za przysłowiowe piwo to
    > postawią

    Serwis danej firmy nie bedzie sie w to bawil. Grzebales - tracisz
    gwarancje. Taka polityka, zreszta pewnie zdecydowanej wiekszosci
    producentow.

    > LG ma taką gwarancję że pozwala na root'a, czy na coś więcej?

    Mialem na mysli brak zabezpieczen, ktore nieodwaracalnie sie zmieniaja
    podczas grzebania. Ale moze i w LG to sie zmienilo.