    From: Yerine Ictimai <i...@y...ru>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: AMOLED czy IPS TFT, co lepsze?
    Date: Sun, 2 Oct 2016 15:47:24 +0200 (CEST)

    atm <...@v...pl> Wrote in message:
    > Co do rootowania itd. ostatnio coraz czesciej odpuszczam grzebanie pod
    > maska. Znika potrzeba. Niechciane aplikacje siedzace w ROMie mozna
    > trwale wylaczyc, system w wersji 6.0 ma wbudowana kontrole uprawnien.

    Rzeczywiście możesz wyłączać aplikacje systemowe także (masz na
    myśli że zamrozić)?

    > Dzieki temu, ze system jest w wersji stockowej otrzymuje aktualizacje
    > bezpieczenstwa (jeden z wylajtowanych custom ROMow dla SGS5 jest owszem
    > bardzo lekki ale za to dziurawy jak sito).

    W jakim sensie Android może okazać się dziurawy??
    Jakiś program typu LBE i telefon je Ci z ręki!!! :)

    > Nie wiem czy wszystkie Samsungi maja KNOXa czy tylko wyzsza półka, jesli
    > wszystkie to przy grzebaniu jest baaardzo duza szansa, ze nabijeszflage
    > i pozegnasz sie z gwarancja. Wczesniej byly tez podobne problemy z seria
    > Z Sony ale moze cos sie tu zmienilo.

    Właśnie TAKICH szukam informacji,
    proszę o więcej: co, w jakich modelach jakich producentów można
    zrobić przy zatrzymaniu gwarancji, przepraszam bardzo
    ale
    przynajmniej ROOT należy się KAŻDEMU, połowa apek na PlayStore
    wymaga jego do poprawnego działania,
    jeżeli producent twierdzi że ROOT łamie gwarancję to NIECH SPADA
    NA DRZEWO!!!

    Powinno być zresztą rozróżnienie gwarancji
    - na software, i
    - na hardware,
    niech potem serwis gwarancyjny nie wlepia ciemnoty
    że zrobienie root'a popsuło luty na płycie głównej (najczęściej z
    przegrzania jak właśnie u Xperii m4 najczęściej bywa ale to z
    powodu wadliwej konstrukcji)

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/