    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: AVD przykład kolejny...
    Date: Sun, 22 Oct 2017 11:34:33 +0200

    news:oshl2j$6fe$1@node1.news.atman.pl...
> [...]
    ab-cuag-gdansk-i6816125726.html

    > Dawno nie czytałeś opisów w kablach do sprzętu audio, kabel z miedzi,
    > kabel z czystej miedzi, kabel z prawdziwej miedzi.
    > Oferta skierowana do prawdziwych audio fili którym "kable grają".

    Spoko, czytałem, zwróciłem tylko uwagę na to, że nawet z taką względnie
    tanią pierdołą, muszą mieszać do tego psychomanipulację nawiedzonych.
    Albowiem ja znowu nalegam, stanąć do podwójnej ślepej próby, która niech
    odbędzie się w Warszawie, w rejonie i porach obsługiwanych przez komunikację
    miejską, abym bez problemów dojechał, odbył bez pośpiechu próbę, oraz do
    domu powrócił, bez konieczności łapania nocnych. Niestety, za próbe nie mogę
    zapłacić, ale także druga strona nie powinna, aby cena nie była czynnikiem
    psychologicznym w ocenie (1).
    Co do srebra, ustaliłem, co nie było takie proste - wiki tego nie podaje -
    że srebro jest jeszcze bardziej diamagnetykiem, niż miedź, acz ma lepszą
    przewodność (to wiedzą wszyscy - najlepszą z metali). Więc ich właściwości
    magnetyczne nie znoszą się. A jak się elektrycznie zachowuje diamagnetyk w
    polu magnetycznym, to chyba wszyscy wiemy. A w każdym przewodzie, w którym
    płynie prąd, mamy do czynienia z wytworzonym tak polem magnetycznym.
    Przypuszczam sięc, że zmierzona dokładnym przyrządem zależność prąd-napięcie
    na danym przewodzie, nie będzie liniowa.
    Nie kupię tam przewodu. Nie mam pewności, czy za te pieniądze, nie
    sprzedadzą mi jednak gówna, o którym już idzie andersenowska bajeczka "Nowe
    szaty króla", tylko ja jestem jak dziecko, co woła "król jest nagi".
    Wszelkie takie deklaracje o wypasionej górze, gładkiej średnicy i suchym
    dole (albo w innej kombinacji tych cech), zapalają mi czerwoną lampkę i każą
    traktować to mocno podejrzliwie. Heh... jeszcze ani jeden obrońca tej teorii
    nie podjął mojego wyzwania stanięcia do podwójnej ślepej... A ja chcę i
    pokornie się przyznam, jeśli przegram.

    (1) Porządkowałem kiedyś swoje empecze. Dla oszczędzenia miejsca usuwałem
    dublety. Z 2 plików chciałem usunąć ten gorszej jakości. Po parunastu
    minutach prób ustaliłem, który jest gorszy. Na koniec, wiedziony ciekawością
    chciałem zobaczyć, które bajty się różnią. Okazało się, ze wszystkie są
    identyczne, porównywałem więc plik sam ze sobą. Czynnikiem była wielkość
    liter w nazwie... Ten lepszy oczywiście był zgodniejszy z zasadami
    gramatyki...

    A ja naprawdę szukam taniego kabla, ale takiego, żeby w układ wciswnąć
    mikrofon, bo chcę go kupic swoim słuchawkom (Philips SHP1900, gówno, ale nie
    narzekam, na miasto jakość mi wystarczy), aby dało się korzystać z
    telefonu - w układzie będzie mikrofon z przyciskiem, zarówno do telefonu,
    jak i ręczniaka - TRX, przełączane w klipsie z mikrofonem.

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.