    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: AVD przykład kolejny...
    Date: Sun, 22 Oct 2017 14:23:51 +0200

    On 10/22/2017 1:47 PM, HF5BS wrote:
    > Stąd proponuję nawet
    > potrójną ślepą próbę - już tłumaczę, o czym myślę.

    Nie musisz nic wymyślać. Na stole stoi $1mln. Od Randiego. Warunki sa
    trywialne jesli ma się te magiczne zdolności:

    https://gizmodo.com/305549/james-randi-offers-1-mill
    ion-if-audiophiles-can-prove-7250-speaker-cables-are
    -better

    O ile wiem nie ma na razie wygranej.

    > Mój cel jest ściśle naukowy - nabyć jedno i drugie i zrobić coś z paki
    > "pokaż kotku, co masz w środku", jak Energy Power Saver jego mać -
    > kondziołek 5 uF za prawie 3 stówy...

    Nic to nie da.

    http://audiovoodoo.org/dopieszczony-zarowno-pod-wzgl
    edem-budowy-jak-i-dzwieku/

    No i co z tego że w środku widać montaż godny miernego ucznia technikum?
    Audiofile widzieli i uważają to za zaletę niż wadę. Kilka opini jakie
    słyszałem to "optymializacja długości strumienia elektronów" oraz
    "usunięcie źrodła szumu, czyli płytek drukowanych".

    To religia. Ze wszystkimi debilizmami każdej religii. Można zwalczać,
    ale można też zarabiać. To drugie wydaje się uniwersalnie działajacym
    rozwiązaniem dla dowolnej religii.

    Możliwe że ten człowiek od wzmacniacza na pająka robi lepszą robotę
    doprowadzając kilku debili do bankructwa niż dyskutowanie z nimi.