    From: jeo stancey <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: AWARIA HDD - czy może HACKER/WIRUS to zrobić?
    Date: Sun, 27 Mar 2011 16:09:22 -0700 (PDT)

    On 27 Mar, 18:32, Rafał Łukawski <r...@l...pl> wrote:

    > Wymień dysk w ramach gwarancji! Nikt nie siedzi w Twoim pokoju i nie wie
    > co tam dłubiesz w komputerze. Wynik z ESTOOL jest podstawą do reklamacji.

    Jeszcze dopytam, otóż jak skanowałem przy pomocy ESTOOL.exe to na
    koniec pojawiło się podsumowanie, że owszem jest ten uszkodzony sektor
    ALE JESZCZE było tam zalecenie żeby spróbować wykonać zerowanie całego
    dysku przy pomocy EREASE - sam za bardzo nie rozumiem PO CO?
    Tm bardziej, że w tym programie ESTOOL takiego polecenia nie
    zauważyłem jakoś, jest natomiast w MHDD.

    PYTANIE: CZY mam wykonac jeszcze to zerowanie przed oddaniem do
    gwarancji i PO CO?