    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: AWS-7 - kolory przewodów mikrotelefonu
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Date: Sun, 7 Dec 2014 11:08:08 +0100

    Dnia Sun, 30 Nov 2014 03:39:06 -0800 (PST), Jacek Skórzewski
    > A teraz do rzeczy.
    > Dostałem od kolegi stos części, z których udało się skompletować automat AWS-7.
    > Próbuję zmontowany automat teraz uruchomić. Jest podłączony kawałkiem do bramki
    VoIP, na której jest aktywny analogowy port telefoniczny.
    > Kiedy podnoszę słu... yyy.. mikrotelefon AWSa, mam głucho, ale linia na bramce
    podnosi się do pracy.
    > Kiedy wywołuję numer skonfigurowany na bramce, AWS dzwoni. Podniesienie
    mikrotelefonu powoduje odebranie połączenia, natomiast nie mam fonii w żadną stronę.

    O ile kojarze, to w poznych wersjach tak jakos bylo - tor mikrotelefu
    byl zamkniety do czasu sprawdzenia karty, co by publika nie probowala
    dialerow roznych.

    Sprobuj 997 wykrecic ... ale tez moze nie pomoc, jesli to centrala ma
    odblokowac zdalnie.

    > Które zaciski na płycie głównej AWSa są do czego? Oznaczone są cyframi 1, 2, 3 i 4.

    > Powinienem na omomierzu widzieć jakieś charakterystyczne wartości oporności?

    Na zaciskach do mikrofonu powinno sie pojawic napiecie ..

    J.