  • Data: 2019-12-15 11:58:28
    Temat: Re: Adam Słodowy nie żyje...
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 12 grudnia 2019 23:07:19 UTC+9 użytkownik Pawel "O'Pajak" napisał:

    > Nie mówię o nowych mapach silnika (choć to też opanowane), ale o np.
    > zmianie języka, doprogramowaniu foteli elektrycznych itp.
    > Np. Janusze inżynierii z Volvo wymyśliły, że w syrence alarmowej trzeba
    > umieścić backup battery tuż przy elektronice, która jest dosyć
    > niebanalna. Oczywiście takie akumulatorki po paru latach mają upławy i
    > to żrące. Możesz kupić za 1400zł nową, albo za 70 zregenerowaną na nowej
    > PCB.

    A to jest numer stary jak świat. Pierwsze ECU które mi zalały kondziory było w Mitsu
    z 1981. Wcześniej nie miałem samochodu w którym mogłoby się to wydarzyć, ale domyślam
    się takie samoniszczące się moduły wynaleziono znacznie wcześniej. Nie ma dowodów,
    ale mogę się założyć że to zawsze było działanie zamierzone.