  • Data: 2017-05-23 16:37:54
    Temat: Re: Akumulator do Multipla(Budzik;))
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A te w sklepach lokalnych to myślisz że inne jak te z allegro?

    tak. Dziwnym trafem boshe silvery s5 z allegro zdychały błyskawicznie, a
    wzięty z tesco (bo tam rozkraczył się S5 - półroczny bodajże) za 200 czy
    250pln wynalazek popindala po dziś dzień drugi rok bez zająknięcia.

    > Z nie tak dawnych dyskusji na tej grupie wynikło że nawet markowe drogie
    akumulatory padają po 2-3 latach wiec nie widzę sensu przepłacać. Akurat na tej
    grupie własnie kilka osób polecało akumulatory WOLF to i zakupiłem. Za ok 200zł jak
    wytrzyma 2-3 lata to aż nadto będzie;)

    W drugim zmieniłem wiekowe FIAMM (10 lat?) na nowy krzak z lokalnego
    sklepu i też śmiga jak złoto (aczkolwiek dopiero niecały rok więc
    jeszcze to za wiele nie świadczy o nim)