eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaAkumulator ołowiowy samochodowy, końcowe napięcie ładowania 14,4V kontra 16,2V › Re: Akumulator ołowiowy samochodowy, końcowe napięcie ładowania 14,4V kontra 16,2V
  • Data: 2019-01-07 22:08:53
    Temat: Re: Akumulator ołowiowy samochodowy, końcowe napięcie ładowania 14,4V kontra 16,2V
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

    sirapacz <n...@s...pl> wrote:

    > nie odnoszę się do tego ladowania 16,2V (co uważam za bzdurę, choć
    > oczywiście mogę się mylić) ale zobacz ilu kretynów biega po świecie:
    > antyszczepionkowcy, płaskoziemcy,fani perpetuum mobile, wyznawcy teorii
    > chemitrails :D, albo ci:
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=3bpn5I-O8Lk

    Kiedyś była grupa na FB "Stop Zorganizowanym Elektronicznym Torturom",
    teraz nie mogę jej znaleźć (może się utajnili?). Bardzo dużo ludzi tam
    było.

    W sumie nie dziwi mnie to. Każdy szuka wyjaśnienia doświadczanej przez
    siebie rzeczywistości tak, jak umie, a brak wiedzy tylko napędza paranoję.
    Może łatwiej jest im uwierzyć w globalny spisek niż w to, że to ich odbiór
    rzeczywistości jest w jakiśtam sposób zaburzony. W końcu jest to jakaś
    psychologiczna korzyść -- zamiast czuć się chorzy mogą czuć się wybrani,
    lepsi od szarych mas, które nie dostrzegają spisku. No i z ich perspektywy
    to nasz (mówiąc "nasz" mówię o ludziach, którzy generalnie mają taki obraz
    rzeczywistości, jak przekazują im zmysły) odbiór rzeczywistości jest
    błędny i niepełny.

    Ja paranoików dzielę na religijnych (np. płaskoziemców traktuję w takich
    kategoriach) i chorych (tak widzę stopzetowców, choć w sumie żaden lekarz
    nie zdiagnozuje na odległość choroby, a co dopiero laik, więc to pojęcie
    może być krzywdzące).