eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaAkumulator ołowiowy samochodowy, końcowe napięcie ładowania 14,4V kontra 16,2V › Re: Akumulator ołowiowy samochodowy, końcowe napięcie ładowania 14,4V kontra 16,2V
  • Data: 2019-01-09 19:48:14
    Temat: Re: Akumulator ołowiowy samochodowy, końcowe napięcie ładowania 14,4V kontra 16,2V
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Queequeg" <q...@t...no1> napisał w wiadomości
    news:a759c46b-c267-4b19-8300-03ceceafaebc@trust.no1.
    ..
    > Trochę przeraża mnie, że prędzej czy później przyjdzie etap życia, w
    > którym trzeba będzie chodzić po lekarzach. Póki co unikam jak ognia.

    Tego chodzenia? Moja Mama też unikała. Bywalcy p.m.t wiedzą co się stało,
    jak zjechałem UPC za opieszałość.

    Każda normalna medycyna zeznaje, od chińskiej o ziołach i akupunkturze, po
    tradycyjną, o lekarstwach z apteki, że kto późno przyzchodzi, sam sobie
    szkodzi.
    Więc lepiej raz na jakiś czas się sprawdzić, czy wszystko gra. Ile to czasu
    zajmie? Jeden dzień na wizytę wstępną, jeden na siku i krew do labu, jeden
    na wizytę z interpretacją wyników. Trzy dni w roku, a można uniknąć
    nieszczęścia, pamiętajmy o bliskich, którzy przegapioną chorobę osoby
    bliskiej będą przeżywać, niczym borowanie zęba bez znieczulenia.

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.