eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaAkumulator ołowiowy samochodowy, końcowe napięcie ładowania 14,4V kontra 16,2V › Re: Akumulator ołowiowy samochodowy, końcowe napięcie ładowania 14,4V kontra 16,2V [OT]
  • Data: 2019-01-09 11:03:28
    Temat: Re: Akumulator ołowiowy samochodowy, końcowe napięcie ładowania 14,4V kontra 16,2V [OT]
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

    sundayman <s...@p...onet.pl> wrote:

    > I mamy takie obrazki : spotkanie "elektromagnetycznie prześladowanych"
    > na którym pan opowiada, jak to wychodzi z domu, idzie po ulicy i widzi,
    > jak pracownicy budowlani naprawiający niby to drogę "dają sobie na jego
    > widok tajne znaki". Oczywiście on kiedyś u lekarza był, ale uciekł kiedy
    > zrozumiał, że lekarz chce mu założyć tajną sondę.
    >
    > Nikomu z tego towarzystwa brewka nie drgnęła.

    Najgorsze jest to, że dopóki taki osobnik nie zacznie odlatywać w swoją
    rzeczywistość, to nie odróżnisz. Mówi spójnie, logicznie, jest pewny tego,
    o czym mówi, jakby to było coś oczywistego (bo dla niego jest).

    http://szyk.free.of.pl/osobie.html

    > " dziś byłem w sklepie. ONI (te głosy) mówili do mnie "zabij tego w
    > pomarańczowej koszulce". Ale się powstrzymałem..."

    Z drugiej strony podobno schizofrenicy częściej padają ofiarą przemocy niż
    są jej sprawcami.

    Z trzeciej strony same głosy wcale nie muszą oznaczać schizofrenii. Objawy
    FRS (First-Rank Symptoms) występują także w niektórych formach zaburzeń
    dysocjacyjnych (które z kolei mogą powstawać po traumie, najczęściej
    wczesnodziecięcej, zanim osobowość się w pełni zintegruje).