  • Data: 2020-05-13 20:05:40
    Temat: Re: Akumulatorki AA i AAA Eneloop
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. napisał(a) w wiadomości: <5ebc05ab$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>...
    >Użytkownik "Arek" napisał w wiadomości grup
    da.pl...

    >Komorki wymagajace. NiMH po kilku latach uzywania w C35 juz nie
    >wyrabialy.
    >Napiecie prawidlowe, prad zwarcia 11A, a komorka gdzies przy probie
    >komunikacji z BTS gasnie.
    >To ile ona pradu ciagnie ?

    W impulsie pewnie sporo.
    Jeśli był pomiar szybkości spadku napiecia, nawet
    gdy nie siadło poniżej progu wyłącznia (jednego
    z progów) ale szybko spadało to wyłączał. Nie
    pamiętam czy w C35.
    Były ustawienia progów do baterii, program chyba
    Siemens Sensors Tool. Przy odrobinie pecha można
    było nim telefon zupełnie rozregulować.

    >Ale ME45 to baterie li-ion zajezdzal.
    >Poltora roku, i pojemnosc spada do polowy.
    >Marki rozniste, bo przeszedlem na zamienniki.

    ME45 trochę różności miał. Do tego znęcali się
    nad nim różni poprawiacze.

    >Ciekawe na ile to wina algorytmu ladowania.

    Może. Teraz są (np. w laptopach) zaawansowane.
    Coś w BIOS (przeklęte uefi!), potem program
    producenta laptopa (co innego niż w BIOS), chodzący
    domyślnie w tle i jeszcze ustawienia systemowe
    (inne dziwactwa, ładowanie o określonej godzinie
    itp.). Co z tego w sumie wychodzi, nie wiadomo.

    Arek