eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaAkumulatory 18650 › Re: Akumulatory 18650
  • X-Received: by 10.182.245.165 with SMTP id xp5mr123207obc.31.1440166932013; Fri, 21
    Aug 2015 07:22:12 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.182.245.165 with SMTP id xp5mr123207obc.31.1440166932013; Fri, 21
    Aug 2015 07:22:12 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    x6no2926477igd.0!news-out.google.com!f6ni1053igi.0!nntp.google.com!x6no2926466i
    gd.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Fri, 21 Aug 2015 07:22:11 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <55d72fc0$0$8367$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=212.39.34.44;
    posting-account=s_knbgoAAABnjazG523hnYRJDlH9qW0F
    NNTP-Posting-Host: 212.39.34.44
    References: <e...@g...com>
    <mr70uu$p0m$1@node1.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <55d716f4$0$4789$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <55d72fc0$0$8367$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <2...@g...com>
    Subject: Re: Akumulatory 18650
    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>
    Injection-Date: Fri, 21 Aug 2015 14:22:12 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:34942
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu piątek, 21 sierpnia 2015 16:03:47 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik "Konrad Anikiel" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:a3327a74-d5a0-4253-8eb7-c4297ccc00f7@go
    oglegroups.com...
    > W dniu piątek, 21 sierpnia 2015 14:17:57 UTC+2 użytkownik J.F.
    > napisał:
    > >> >W Boeingu jakiś idiota pomyślał że zaoszczędzi na akumulatorkach i
    > >> >zamówił jakiś szajs.
    > >> >Efekt? Firma praktycznie wyleciała z rynku średniodystansowych
    > >> >samolotów pasażerskich...
    > >
    > >> Nie przesadzasz ? 787 ma tyle roznych ulepszen, ze tak latwo
    > >> zrezygnowac sie z niego nie da.
    > >> A i w tym biznesie inne zwyczaje, nie ma tak prosto, ze jak oferuja
    > >> robi bubel, to idziemy do innego sklepu :-)
    >
    > >Czytałem niedawno ile trzeba czekac jak zamówisz powiedzmy A320neo, a
    > >ile na 737/757.
    > >Wniosek był taki że do Airbusa stoi kolejka zdesperowanych klientów
    > >którzy uciekli od Boeinga.
    >
    > Hm, google jakos nie potrafi stwierdzic zwiazku 757 z litem, a 737
    > owszem - zapalily sie litowe baterie ... w bagazu pasazera.
    > Czyzby wiec klienci wystraszyli sie, ze im Boeing zechce wstawic
    > szajsowe baterie i do starych modeli ?

    Nie bądź infantylny. Klient zanim wyda setki milionów dolców, musi przekonać bank,
    ubezpieczyciela, swój zarząd do tego że inwestycja przyniesie zysk, a nie stratę. Na
    to się robi analizy zagrożeń itd. Jak Ci zagrożenie pożarem na pokładzie podskakuje z
    zera do maksa (bo właśnie się przydarzyło, albo w ostatniej chwili go uniknięto), to
    patrzysz jak to wychodzi u konkurencji. A tam nadal zero. Klienta naprawdę nie
    obchodzą technikalia, jakiś lit czy Uitra Fire (jeszcze trochę i Unitra). Jakaś
    liczba w tabelce podskakuje, kolor z zielonego zmienia się na czerwony, znaczy ryzyko
    za wysokie i koniec rozmowy.

    > A moze problem w zupelnie innym miejscu:
    > http://airwaysnews.com/blog/2015/02/25/boeing26903/
    >
    > No i ... ostatnich 6 lat bylo dosc nerwowych w strefie ekonomii.
    > To moze bardzo zawazyc na zamowieniach.


    Zawsze przyczyn porażki jest więcej, ale jak lubisz szukać to poszukaj skoku
    odwołanych zamówień u Boeinga zaraz po aferze z uziemonymi Dreamlinerami i takiego
    samego skoku nowych zamówień u Airbusa (przy okazji porównaj z ceną akcji). Nie, nie
    tego samego modelu. Klient widzi że Boeing sobie nie radzi z supply chain, to jest
    niezależne od modelu. Pierdolnik w firmie zawsze ma to samo źródło. Robota stała się
    mniej atrakcyjna, pozwolono żeby fachowcy odeszli, zaczęto ztrudniać idiotów, to
    trochę trwa, ale zawsze się tak samo kończy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: