  • Data: 2015-08-24 18:56:32
    Temat: Re: Akumulatory 18650
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:9ce8d0ad-e3d9-4f9b-9b0d-03f949257cb7@go
    oglegroups.com...
    W dniu poniedziałek, 24 sierpnia 2015 17:06:03 UTC+2 użytkownik J.F.
    napisał:

    >Nie wierzę że każdy zrobił wszystko co do niego należało, a wyszło
    >źle.
    >Zawsze przyczyna jest w czyimś zaniechaniu, błędzie, lub umyślnym
    >działaniu.
    >Choćby w złej organizacji procesu, bo ktoś nie wiedział tego co miał
    >wiedzieć.

    Moze w twojej branzy jest tak prosto.

    Umyslne dzialanie ... myslisz, ze jakis skok na akcje Boeinga ? I
    ciagle za malo spadly ?
    Bo inaczej, to juz by pewnie dotarli do tego co zawiodlo.
    Jakby zarzadowi zalezalo, to szybko by ustalili co.

    A jednak najwyrazniej nie wiedza. Co mnie wcale nie dziwi - produkt
    niby prosty, a jednoczesnie skomplikowany, duzo czynnikow wchodzi w
    gre i najwyrazniej nie wiedza, ktory jest istotny.

    >Że procedury pisał ktoś komu nie zależalo na oszczędzaniu pieniędzy.
    >Sobie z gardła nie wyrywał.

    Nadal nie bardzo rozumiem co im zarzucasz, ale jesli chodzi o
    autostrady, to wiadomo jak jest - wygrywa najtansza oferta w przetargu
    :-)
    Nie wiem co tu chcesz kontrolowac - jak cie wyrolowali w tej ofercie
    przetargowej ?
    Czy kontrolowac czy zmowy miedzy oferentami nie ma ?
    Czy kontrolowac cene i rugi przetarg oglaszac ?

    Oprocz tego jest przetarg na inspektora/nadzor budowy. I znow wygrywa
    najtansza oferta.

    No i masz jeszcze przetarg na projekt. Tu pewnie tez wygrywa najtansza
    oferta, choc powienien byc jakis bonus od kosztorysu projektu.
    W przypadku autostrady na ziemii to moze nieistotne roznice, ale w
    przypadku jakiegos mostu czy wiaduktu to niekoniecznie.

    Wiec nadal nie wiem o co chodzi z ta kontrola.
    Ze inspektor taki upierdliwy, ze wykonawca podnosi koszta o 50%, bo
    wiadomo, ze bedzie inspektor sie czepial ?

    Co tam w koncu wyszlo z betonem na ... A4 czy A2, tam jakis za slaby
    mial byc ?

    Wiadukt w Mszanie tez ciekawym przykladem ... ale juz stoi i na razie
    sie nie wali ...

    >No, powodzenia.

    Elektrowni atomowej nie robia.
    Tak nawiasem mowiac, to teraz normy czytaja, a tam niezyciowe przepisy
    jakies ....

    J.