  • Data: 2018-02-09 13:23:14
    Temat: Re: Akumulatory Jenox - uwaga na firme !
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:51571149-d993-4a4e-8652-d4887e636f0f@go
    oglegroups.com...
    >--Albo uszkodzony alternator, bo 15 km i pewnie ponad pol godziny to
    >wcale nie tak malo.
    >niewykluczone ale aku byl juz wiekowy (auto z 2001 w 2006 je kupilem
    >i jezdzilem do 2011 chyba)

    No to wyzional ducha po 3 miesiacach czy po 3 miesiacach i 10 latach ?
    Zwyczajnie ze starosci mogl wyzionac :-)

    >--Chyba, ze te podgrzewane siedzenia zalatwily :-)
    >nie chce mi sie liczyc ale bilans pewnie byl na granicy:
    >-radio

    Tez uzywam.
    Duzo nie powinno brac, chyba, ze ktos lubi 500W wzmacniacze :-)

    >-nawiew (jak cieplej to klima)

    Tez uzywam.

    >-podgrzewane siedzenie
    >-tam nie bylo LED wiec H4

    teraz mam ksenony, w innych zwykle H.

    >i tak mi sie przypomnialo ze chyba podgrzewanie lusterek i szyby
    >wlaczalem (dwom znajomym ostatnio strzelilo podgrzewanie dyszy
    >spryskiwacza Mondeo MkIV i Golf IV w Fordzie tylko zwarcie i smrod
    >ale w VW zapalil sie plastik i wygluszenie maski)

    Bardzo mozliwe, zima jest, podgrzewanie czesto trzeba wlaczac.
    No i przez te swiatla i podgrzewanie moze na jalowych obrotach bilans
    wyjsc kiepsko ... ale kto wylaczy szybe - ja na 4 km czy ty na 15 ?
    W mondeo to jeszcze grzalem przednia szybe.

    miales bardzo przyzwoite warunki eksploatacji i auto powinno to
    wytrzymac.
    10 lat eksploatacji akumulatora to potwierdza :-P

    Ale prawde mowiac ... te nasze durne przepisy i ze 12A w bilansie
    mniej.
    Aczkolwiek ... zimą to sie te swiatla przydaja, znacznie lepiej je
    widac przez oszronione szyby i lusterka :-P

    J.