  • 11. Data: 2018-02-09 09:17:45
    Temat: Re: Akumulatory Jenox - uwaga na firme !
    Od: p...@g...com

    --A na czym polega nieprawidłowa eksploatacja?

    jazda na niedoladowaniu czesto spotykana jak ktos meczy diesla (szczegolnie w zimie)
    na krotkich dystansach, raz tak wykonczylem w golfie na dojazdach do pracy niby 15 km
    ale duza czesc dystansu w korku czyli obroty blisko biegu jalowego, radio, nawiew,
    podgrzewanie siedzenia i wyzional ducha po 3 miechach

  • 12. Data: 2018-02-09 10:27:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    >korku czyli obroty blisko biegu jalowego, radio, nawiew, podgrzewanie
    >siedzenia i wyzional ducha po 3 miechach

    Albo uszkodzony alternator, bo 15 km i pewnie ponad pol godziny to
    wcale nie tak malo.
    Teraz mam Vectre, do pracy 4 km - zapala w miare sprawnie, laduje
    nawet na jalowych - dieslowi IMO wychodzi to nawet lepiej, bo z uwagi
    na niskie obroty silnika mozna dac wieksze przelozenie.

    Chyba, ze te podgrzewane siedzenia zalatwily :-)

    J.

  • 13. Data: 2018-02-09 10:55:21
    Od: p...@g...com

    --Albo uszkodzony alternator, bo 15 km i pewnie ponad pol godziny to wcale nie tak
    malo.

    niewykluczone ale aku byl juz wiekowy (auto z 2001 w 2006 je kupilem i jezdzilem do
    2011 chyba)

    --Chyba, ze te podgrzewane siedzenia zalatwily :-)

    nie chce mi sie liczyc ale bilans pewnie byl na granicy:
    -radio
    -nawiew (jak cieplej to klima)
    -podgrzewane siedzenie
    -tam nie bylo LED wiec H4

    i tak mi sie przypomnialo ze chyba podgrzewanie lusterek i szyby wlaczalem (dwom
    znajomym ostatnio strzelilo podgrzewanie dyszy spryskiwacza Mondeo MkIV i Golf IV w
    Fordzie tylko zwarcie i smrod ale w VW zapalil sie plastik i wygluszenie maski)

  • 14. Data: 2018-02-09 12:20:11
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > (dwom znajomym ostatnio strzelilo podgrzewanie dyszy spryskiwacza Mondeo
    > MkIV i Golf IV w Fordzie tylko zwarcie i smrod ale w VW zapalil sie

    w klekocie dochodzi jeszcze dogrzewanie świec żarowych już po uruchomieniu
    silnika

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 15. Data: 2018-02-09 13:23:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
> [...]
    >wcale nie tak malo.
    >niewykluczone ale aku byl juz wiekowy (auto z 2001 w 2006 je kupilem

    No to wyzional ducha po 3 miesiacach czy po 3 miesiacach i 10 latach ?
    Zwyczajnie ze starosci mogl wyzionac :-)

    >--Chyba, ze te podgrzewane siedzenia zalatwily :-)
    >nie chce mi sie liczyc ale bilans pewnie byl na granicy:
    >-radio

    Tez uzywam.
    Duzo nie powinno brac, chyba, ze ktos lubi 500W wzmacniacze :-)

    >-nawiew (jak cieplej to klima)

    Tez uzywam.

    >-podgrzewane siedzenie
    >-tam nie bylo LED wiec H4

    teraz mam ksenony, w innych zwykle H.

> [...]
    >spryskiwacza Mondeo MkIV i Golf IV w Fordzie tylko zwarcie i smrod
    >ale w VW zapalil sie plastik i wygluszenie maski)

    Bardzo mozliwe, zima jest, podgrzewanie czesto trzeba wlaczac.
    No i przez te swiatla i podgrzewanie moze na jalowych obrotach bilans
    wyjsc kiepsko ... ale kto wylaczy szybe - ja na 4 km czy ty na 15 ?
    W mondeo to jeszcze grzalem przednia szybe.

    miales bardzo przyzwoite warunki eksploatacji i auto powinno to
    wytrzymac.
    10 lat eksploatacji akumulatora to potwierdza :-P

    Ale prawde mowiac ... te nasze durne przepisy i ze 12A w bilansie
    mniej.
    Aczkolwiek ... zimą to sie te swiatla przydaja, znacznie lepiej je
    widac przez oszronione szyby i lusterka :-P

    J.

  • 16. Data: 2018-02-10 19:22:53
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-02-07 o 10:10, J.F. pisze:

    > Od lat nie kupuje centry ... bo droga jest.

    Mała uwaga. Parę lat temu, kiedy popełniłem błąd zakupu Centry było tak,
    że niewiadomego powodu Centra w hipermarketach była wyjątkowo droga. Ale
    poza nimi raczej było to tani akumulator. Teraz nawet nie chcę tego
    weryfikować, mam uraz do marki.

    > W normalnie uzywanym samochodzie akumulator wytrzymuje pare lat, wiec
    > nie widze potrzeby kupowania "lepszego", dwa razy drozszego, jesli nie
    > ma gwarancji na dwa razy dluzej :-)

    No właśnie nie do końca! :-) Chciałem zwrócić uwagę, że gwarancję możesz
    sobie, w przypadku niektórych firm, zwinąć w rulonik i wsadzić w d...
    Dadzą Ci pierdylion lat gwarancji ale nawet nie próbuj z niej korzystać
    bo i tak to Twoja wina. :-)

    Gdyby mi nie było szkoda kasy, to dla jaj kupiłbym Centrę i prosto ze
    sklepu wysłał w ramach reklamacji do producenta. Ciekaw jestem czy też
    by odpisali "niepoprawna obsługa - klient zawinił" :-D

    Cena akumulatora nie rzutuje na jakość obsługi klienta. W droższych
    zwykle spada prawdopodobieństwo trafienia na minę, ale z drugiej strony,
    nawet w najdroższych markach mogą stosować podobną politykę do w/w.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 17. Data: 2018-02-10 19:40:20
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-02-09 o 09:16, Kris pisze:

    > Już od dawna wyleczyłem się z przepłacania za tzw "markowe" produkty

    "Marka" to zgodność z ISO. A ISO to gwarancja powtarzalności usterek we
    wszystkich egzemplarzach danego produktu :-D

    "Marka" to również sposób traktowania klienta w przypadkach reklamacji.

    Jeśli ktoś przetarł szlak i ogłosił iż model X marki Y jest ok, to
    pewnie tak będzie łatwo powielić te doświadczenia u wielu innych klientów.

    Ja kupuję "markowe" właśnie z powyższych względów: jest na czym bazować
    przy wyborze.

    "Nie marka" wcale nie musi być zła. Kłopot w tym, że ta sama "nie marka"
    może być naklejana na cokolwiek. Raz pod tą samą "nie marką" kupisz
    akumulator z Chin a za miesiąc z Wybrzeża Kości Słoniowej bo np. w
    markecie skończył się asortyment więc nalepili tą samą naklejkę na coś
    innego.

    Choć z drugiej strony można również kupić prawdziwego szampana ale z
    włoskiego wina :-) Tak też się zdarza. Cóż...

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 18. Data: 2018-02-10 19:45:14
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-02-09 o 08:39, Miroo pisze:

    > A na czym polega nieprawidłowa eksploatacja?

    Poza technicznymi aspektami są jeszcze organizacyjne. Mogłeś np. na
    blacie kasy położyć produkt firmy, która z definicji robi klientów w
    ch.. :-) I kto zawinił o takim wyborze? Sam klient! :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 19. Data: 2018-02-18 10:40:37
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2018-02-06 20:44, Marek S wrote:
    > Spóźnionego posta nie komentuję bo nie ma po co. Ale temat mimo wszystko
    > aktualny. Jakie macie doświadczenia trwałościowe i reklamacyjne z nimi?

    jenox w dwulitrowej benzynie przezyl jednego boscha w benzynowym 2.4
    co smieszniejsze drugi bosch tez po ~3 latach zaczyna robic zle wrazenie
    a jenoxowi poki co nic zarzucic nie moge

    gdybym mial kupowac tani akumulator to pewnie znowu skusilbym sie na
    jenoxa, chociaz pewnie obecnie kupowane nie maja juz nic wspolnego z tym
    ktorego posiadam...