    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Alfa
    Date: Thu, 15 Aug 2019 07:12:33 +0200

    W dniu 15-08-2019 o 00:06, Marek S pisze:

    > A'propos... jest jeszcze jednak rzecz: jeśli coś poważniejszego dzieje
    > się w aucie, to pierwszym miejscem, gdzie zobaczyć można rozłożone ręce,
    > to ręce mechaników w ASO. Oczywiście po uprzedniej wymianie połowy auta.

    Eee tam, ASO są różne.

    Generalnie mechanicy specjalizujący się od lat w danych markach pewnie
    są lepsi niż ci w ASO, tyle że takiego zaufanego mechanika ze świecą szukać.

    Pokaż mi mechanika, zajmującego się koreańcami w Poznaniu, który miałby
    je w małym palcu i był lepszy i tańszy od ASO.....

    Zdecydowana większość na rynku speców "od wszystkiego" nie przedstawia
    sobą szczególnej wartości, ASO jest od nich po prostu lepsze i ma
    wsparcie producenta, dostęp do baz wiedzy itd.
    Jest w stanie np. spowodować poprawę danej części czy oprogramowania
    przez producenta, co może załatwić sprawę (oczywiście nie z dnia na
    dzień), czego domorosły pan Kaziu nie zrobi.
    Przede wszystkim mają też doświadczenie w danej marce, więc choćby
    dlatego są powyżej, a nie poniżej średniej na rynku.

    Pokaż mi mechanika, zajmującego się koreańcami w Poznaniu, który miałby
    je w małym placu i był lepszy i tańszy od ASO.....