  • Data: 2019-08-15 00:06:20
    Temat: Re: Alfa
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-08-13 o 23:24, Cavallino pisze:

    > Ale gdybym nie miał auta na gwarancji, pewnie też bym do ASO nie
    > pojechał - chyba że kilku mechaników rozłożyłoby wcześniej ręce.

    A'propos... jest jeszcze jednak rzecz: jeśli coś poważniejszego dzieje
    się w aucie, to pierwszym miejscem, gdzie zobaczyć można rozłożone ręce,
    to ręce mechaników w ASO. Oczywiście po uprzedniej wymianie połowy auta.

    Miałem 3 auta różnych marek kupione z salonu. W każdym "coś" się działo
    i praktycznie w każdym naprawa trwała rok czasu bo czegoś znaleźć nie
    mogli. Z wymienionych części pewnie jakiś pojazd udałoby się zbudować...

    Owszem, poza ASO też nie musi być łatwo ale zwykle ludzie tam pracujący
    mają większą wiedzę bo... muszą z czegoś żyć.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek