    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Alfa
    Date: Fri, 16 Aug 2019 13:46:08 +0200

    W dniu 2019-08-15 o 07:12, Cavallino pisze:

    > Eee tam, ASO są różne.

    Jasne, generalizować nie chcę. Opisałem jedynie moje doświadczenia i
    paru moich kolegów.

    > Generalnie mechanicy specjalizujący się od lat w danych markach pewnie
    > są lepsi niż ci w ASO, tyle że takiego zaufanego mechanika ze świecą
    > szukać.

    Widzisz, kłopot w tym, że rzadko który, doświadczony mechanik będzie
    chciał pracować w ASO skoro pracując na własną rękę lub też u
    właściciela prywatnego warsztatu, zarobiłby 2-3x więcej. Stąd trzeba
    spalenia wielu świeczek by takiego znaleźć w ASO. Sądzę, że głównie tu
    jest problem.

    > Zdecydowana większość na rynku speców "od wszystkiego" nie przedstawia
    > sobą szczególnej wartości,

    Niestety masz rację. Sam szukałem długo.

    > ASO jest od nich po prostu lepsze i ma
    > wsparcie producenta, dostęp do baz wiedzy itd.

    Tu się nie zgodzę. Pisałem o tym, że rok czasu usuwano mi usterkę przy
    takim wsparciu. Wsparcie nie odpowie czemu silnik szarpie gdy komputer
    niczego złego nie pokazuje. Mechanik musi mieć wiedzę i doświadczenie.
    Wsparcie nie wykona za niego pracy.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek