eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAlgorytm skręcania w prawo › Re: Algorytm skręcania w prawo
  • X-Received: by 2002:a25:e901:: with SMTP id n1mr16415502ybd.54.1568215121186; Wed, 11
    Sep 2019 08:18:41 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a25:e901:: with SMTP id n1mr16415502ybd.54.1568215121186; Wed, 11
    Sep 2019 08:18:41 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!proxad.net!feeder1-2
    .proxad.net!209.85.160.216.MISMATCH!o24no8225211qtl.0!news-out.google.com!q23ni
    195qtl.1!nntp.google.com!o24no8225206qtl.0!postnews.google.com!glegroupsg2000go
    o.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 11 Sep 2019 08:18:40 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <4...@g...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=199.202.9.250;
    posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
    NNTP-Posting-Host: 199.202.9.250
    References: <4...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <c...@g...com>
    Subject: Re: Algorytm skręcania w prawo
    From: s...@g...com
    Injection-Date: Wed, 11 Sep 2019 15:18:41 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2662491
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu środa, 11 września 2019 10:06:02 UTC-5 użytkownik Bolko napisał:
    > Prosze o algorytm skręcania z drogi głównej w prawo w
    > drogę podporządkowaną
    > Dodatkowe utrudnienie to równolegle do drogi głównej idzie
    > ścieżka rowerowa która przecina pod kątem prostym drogę poporządkowaną.
    >
    >
    Rowerzysta powinien zwolnic przecinajac droge nawet jadac po sciezce.

    Tego ci pewnie brakuje.

    Bo reszta pytania jest oczywista.

    Ale jak chcesz to prosze:
    -zalozenie jest takie ze z drogi nie widac ani poprzecznej drogi ani poprzecznej
    sciezki rowerowej.

    1. Dojezdzamy przodem samochodu do krawedzi sciezki.
    2. powoli wjezdzamy na sciezke.
    3. punkty 1+2 powinny trwac okolo 3-5sekund
    4. jak widac nadjezdzajacego rowerzyste to cofamy zeby mogl przejechac
    5. jak droga dla rowerow jest pusta powtarzamy punkt 4 w kontekscie drogi glownej.
    6. Jak podczas punktu 5 nadjedzie rowerzysta to wracamy do punktu 4.

    Nie rozdrabialem sie na wiecej szczegolow. Jak tam jest tez przejscie dla pieszych to
    trzeba dodac punkty przed #1.

    Do sprawnego dzialania tego algorytmu trzeba wspolpracy rowerowca jak i tego co
    jedzie za samochodem. Bo jak rowerowiec jedzie bez patrzenia bo ma pierwszenstwo to
    sie przejechac nie da. A jak ten z tylu podjedzie pod zderzak to nie ma gdzie cofnac.

    Efekt jest durny ale tak sie powinno robic, bo drogi sa zle projektowane. A obstawiam
    ze bedzie gorzej bo dojda hulajnogi.

    PS.
    Opisany algorytm dziala w usa. Tak trzeba tam jezdzic i tak ludzie jezdza.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: