eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaAmerykańskie ustrojstwo na gaz, jak podłączyć do naszej butli? › Re: Amerykańskie ustrojstwo na gaz, jak podłączyć do naszej butli?
  • Data: 2017-07-13 13:52:12
    Temat: Re: Amerykańskie ustrojstwo na gaz, jak podłączyć do naszej butli?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    W dniu czwartek, 13 lipca 2017 12:15:03 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    >Właśnie że nie blisko, 100km dalej, bo to dla ojca.
    >Jak mu maszynka na komary zrobi JEB! to mnie wydziedziczy :]

    Ale JEB sie nie spodziewam.
    Peknie, gaz sie ulotni ... i teraz jest tylko drobne ryzyko, ze sie
    rozlozy cienka warstwa po ogrodzie, a w niesprzyjajacym momencie
    calosc sie zapali :-)

    W bardziej sensownym scenariuszu, to przejsciowka peka, gaz ulatuje z
    butli, i masz taki wielki palnik ... i trzeba poczekac az sie butla
    spokojnie wypali, w bezpiecznej odleglosci, ewentualnie polewac z weza
    ogrodniczego.

    Ale ... czy ja dobrze widze, ze oryginal trzyma sie na
    plastikowej/bakelitowej nakretce ?

    >Pomijając materiał, taką przejściówkę by sobie trzeba chyba jakoś
    >zaprojektować samemu? Czy są gotowce?
    >Bo to mi trochę wygląda na ciężki temat ;>

    Wydaje sie ciezkie, ale od czego internet
    https://www.youtube.com/results?search_query=3d+prin
    ted+thread

    https://www.youtube.com/watch?v=NaBwrIP4rTM
    https://www.youtube.com/watch?v=1nhcKn7Kt8w