  • Data: 2019-02-18 06:10:52
    Temat: Re: Aparat na mrozie
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Uncle Pete" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    news:q490im$gt1$1@node2.news.atman.pl...

    > To są przyzwoite zamienniki - zawsze kupuję zamienniki tej klasy i
    > jeszcze nigdy nie zawiodłem się.

    Potwierdzam.

    > Tego nie znam.

    Z upływem czasu szybko tracą pojemność. Gdzieś po dwóch latach dało się
    to zauważyć.

    > Może będzie lepszy od Newella, ale czy warto przepłacać...

    Mam też (chyba) dwa hahnele - porównywalne z newellem, czyli OK. Ale też
    dużo droższe (~ połowa ceny oryginału), za to mam wrażenie, że po paru
    latach mają większą pojmność niż oryginał, tj. używane zamiennie
    zużywają się wolniej.

    --
    Yogi(n)