-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Pawel Mojski <p...@p...pawcio.net>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Aplikacja telematyczna.
Date: Wed, 28 Sep 2016 09:39:03 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 16
Message-ID: <nsfs2m$3j5$1@node2.news.atman.pl>
References: <nsd3ur$g0c$1@node2.news.atman.pl>
<2...@t...pl>
NNTP-Posting-Host: banazir.nask.waw.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1475048342 3685 195.187.245.137 (28 Sep 2016 07:39:02
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 28 Sep 2016 07:39:02 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.3.0
In-Reply-To: <2...@t...pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2589207
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2016-09-28 o 08:58, szerszen pisze:
[...]
>
> Sporą cześć z tych rzeczy ma każdy telefon z androidem, po podłączeniu andka do
sieci i zalogowaniu się na konto gmail, masz zdalny dostęp do aktualnej lokalizacji
telefonu, a poprzez historię lokalizacji masz informacje gdzie był w ciągu dnia i ile
czasu zajęło mu przebycie z miejsca na miejsce.
> O ile mnie pamięć nie myli są aplikacje remote desktop, które umozliwiają Ci zdalne
zalogowanie się na telefon, a jeśli działa to w miarę sprawnie, to poprzez
uruchomioną nawigację z rejestracją śladu będziesz miał dokładne prędkości
przebywanych docinków, oraz dostęp do aplikacji sprzężonej z OBD.
> Jak widać da się to wszystko zrobić bez dedykowanej aplikacji, choć z nią, pewnie
będzie dużo prościej. :)
>
I właśnie o to prościej chodzi. Zresztą chyba faktycznie skupię się
raczej na dedykowanym lokalizatorze, bo zdałem sobie sprawę że zima
idzie a nie jestem przekonany do działania telefonu w -15 st. C.
Pozdrawiam;
Paweł Mojski
Następne wpisy z tego wątku
- 28.09.16 18:48 ddddddddd
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=