    Subject: Re: Apple wkracza w 21 w...
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
    Date: Mon, 3 Jun 2019 23:55:05 +0200

    > Android to chaos, bez cienia bezpieczeństwa.

    Nie kłam, są pytania (jest wybór). Nikt Cię nie zmusza do instalacji
    czegokolwiek i możesz sobie włączać/wyłączać a nawet robić fejkowe
    konta, po to aby sciągnąć cokolwiek ze sklepu ale nawet nie musisz bo
    możesz skądkolwiek :] Łatwizną jest ustalenie jednego konta powiązanego
    ze wszystkim. Podobnie w życiu...raczej chodzi o świadomość
    uczestniczenia w ogólnoświatowym grajdołku, LUB wybranie opcji zupełnie
    odizolowanej&częściowo powiązanej w zależności od potrzeb. Wybór należy
    do Ciebie.

    > Musiałbym być w totalnej
    > desperacji aby na tym uruchomić jakąś aplikacje bankową.

    Są bezpieczne o ile są sygnowane danym bankiem.

    > Co chwila
    > wyskakują jakieś gówna, reklamy, Rozp... tapety, raz wyłączone,

    Kupuj. Kupowalne są bez reklam, darmowe zawierają reklamy i jest o tym
    informacja.

    > włącza
    > na nowo po aktualizacja.

    Wyłącz albo aktualizuj świadomie, są dostępne opcje.

    > IOS, bezpieczny, tu od czasu do czasu
    > bankowości używam, ale jest tak upierdliwy, męczący, nieintuicyjny (dla
    > mnie), lagujący, że kolejnego iPada (ostani 2017) już prawie na pewno
    > nie kupię.
    >
    > Zwyczajnie brakuje czego pośrodku.

    Rozumu? OK, zgodzę się że nieczytatość jest szybsza od klikania. Andro
    jest przede wszystkim formą uwolnienia od zakazów IOs, stąd jego
    przewaga na świecie. Problemem jest czy: Zgadzasz się na kontrolę "Boga"
    czy potrafisz sam być Bogiem. Podobna opcja w życiu: Czy chcesz aby ktoś
    sprawował nad Tobą kontrolę, czy sam się chcesz tym zająć. Ja wybieram
    drugą opcję bo mi się chce i wolę mieć wszystko pod kontrolą niż być
    kontrolowanym :] Nie sprawia mi problemu poczytanie/testy, skoro
    decyduję się na dłuższe używanie danej apki, nie mówiąc już o zakupie.
    Zgodzę się, że co najmniej 80% userów nie zna tego toku rozumowania ale
    nie mogę ponosić żadnej odpowiedzialności, że ktoś kto nie zna podstaw,
    wpierdoli się w jakieś bagno. Jego sprawa co bierze i co klika. Później
    jest płacz że mu się nie udało. Nikt go do niczego nie zmuszał. Opcja
    wyboru (niebieska czy czerwona pigułka) istnieje :)
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>