  • Data: 2016-07-21 14:23:45
    Temat: Re: Asrock P67 eSATA problem
    Od: r...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > Doczytałem że trzeba zainstalowac
    > jakiś specjalistyczny sterownik della który to *dopiero* włączy.
    > Zainstalowałem i nic. Linux tez nie potrafi podać zasilania. Miernik
    > pokazuje 0V.

    no ale sterownik w OSie chyba nic nie da skoro BIOS tym steruje i "bootuje" z tego
    dysku.

    Sprawdzałem 2.5 cala SSD i też nic. BIOS nie widzi dysków podpiętych pod eSATA.
    Jedyna opcja jakiej nie próbowałem to: sygnał przez eSATA a prąd bezpośrednio z
    zasilacza - ale to bez sensu. Bardzo mi na tym nie zależy więc olałem temat bo płyta
    Asrocka ogólnie mi odpowiada - ten jeden minus jakoś zniosę :) Zostaje albo kieszeń -
    elegancko, albo mniej elegancko - długie kable :)