  • 11. Data: 2010-06-02 13:15:59
    Temat: Re: Astra 1999, czarna chmura z rury i brak mocy - jaki serwis [Waw]
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Gom" <g...@g...com> wrote in message
    news:6f6a7b7a-defb-4d7a-b379-88508939a5fa@m4g2000vbl
    .googlegroups.com...
    On 2 Cze, 10:09, Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl> wrote:

    > Jakiś czas temu na grupie pojawił się namiar na ten warsztat:
    > http://www.autoremar.pl/

    Serwisuje tam juz kolejna Vectre.

    > Ale czy spikają w lengłidżu to nie wiem ;-)

    Bede tam za godzine - jak nie zapomne, to zapytam.

    --
    Axel

  • 12. Data: 2010-06-02 13:51:53
    Od: paranoix <p...@o...pl>

    > Jakiś czas temu na grupie pojawił się namiar na ten warsztat:
    > http://www.autoremar.pl/
    >
    > Ale czy spikają w lengłidżu to nie wiem ;-)

    Też korzystam i polecam

  • 13. Data: 2010-06-02 16:10:10
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Olek pisze:

    > 3. Warsztat na uboczu miasta (wiem, że gość jest pasjonatą i się na tym
    > bardzo dobrze zna) - usługa 200 zł
    > Części:
    > Komplet w Audi warsztacie - 1200 zł, na allegro ten sam komplet - ok 700
    > zł (części oryginalne, paski Gates, rolki SKF, pompa Rouville, termostat
    > Wahler), w ASO nawet nie pytałem (szkoda czasu)...
    > Nieźle co?

    I oprocz podłego żerowania na kliencie, nie przyszlo ci do glowy ze
    autoryzowana stacja ma jednak "nieco" wieksze koszty utrzymania niz
    ziutek z przydomowym garazem?

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 14. Data: 2010-06-02 20:14:09
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Pacjent to Astra z 1999r, dizel 1.7
    > Objawy: przy mocniejszym wcisnieciu gazu czarna chmura z rury, brak mocy

    > Najlepiej w Warszawie, a jak w okolicach Woli to już w ogóle :-)

    nie wiem gdzie w Wawie się znajduje - ale dobrą opinią pod względem
    fachowości i rzetelności na autokąciku astry - cieszy się firma Auto-Expert,
    cenowo ponoć nie są tani ale wiadomo, że jak zrobią to zrobią dobrze,

    brat

  • 15. Data: 2010-06-02 20:23:08
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-06-02 16:10, DoQ wrote:

    > I oprocz podłego żerowania na kliencie, nie przyszlo ci do glowy ze
    > autoryzowana stacja ma jednak "nieco" wieksze koszty utrzymania niz
    > ziutek z przydomowym garazem?

    Hahaha... generalnie mnie to g.... interesuje szczerze mówiąc...
    Interesuje mnie kompetencja obsługi, jakość usługi i jej cena - nic
    więcej... akurat w sprawie tych trzech i ASO kwestia jest co najmniej
    dyskusyjna...
    Co do reszty:
    po pierwsze nie ziutek i nie z przydomowym garażem, tylko normalny
    warsztat , ale spoko bez szklanych drzwi i bóg jeden wie czego...
    po drugie mnie interesują koszty naprawy , a nie koszty utrzymania
    warsztatu,
    po trzecie koszt usługi na poziomie 12,5 razy większym nie
    usprawiedliwia nawet najzajebistrzy lokal serwisowy na świecie,
    po czwarte - jeśli chcesz utrzymywać ich warsztat to już Twój problem...

  • 16. Data: 2010-06-02 23:12:30
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Axel" <a...@o...niespamuj.pl> wrote in message

    > Bede tam za godzine - jak nie zapomne, to zapytam.

    Wedle zeznan w warsztacie - super angielskim nie wladaja, ale dogadac sie
    uda ;-)

    --
    Axel

  • 17. Data: 2010-06-02 23:40:59
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Olek pisze:

> [...]
    > Interesuje mnie kompetencja obsługi, jakość usługi i jej cena - nic
    > więcej... akurat w sprawie tych trzech i ASO kwestia jest co najmniej

    Dlatego masz wolnosc wyboru.
    Nie kazdemu sie chce, nie kazdy sie zna, nie kazdy ma czas szukac czesci
    na allegro (zeby pozniej bawic sie w reklamacje). Jest wielu takich ,
    ktorym zalezy glownie na szybkim wykonaniu uslugi na miejscu (turlanie
    sie do zdzisia na wieś nie wchodzi w rachube), odstawieniu samochodu we
    wskazane miejsce itd.

> [...]
    > warsztat , ale spoko bez szklanych drzwi i bóg jeden wie czego...
    > po drugie mnie interesują koszty naprawy , a nie koszty utrzymania

    Jak wyzej.

    > po trzecie koszt usługi na poziomie 12,5 razy większym nie
    > usprawiedliwia nawet najzajebistrzy lokal serwisowy na świecie,
    > po czwarte - jeśli chcesz utrzymywać ich warsztat to już Twój problem...

    Wali mnie to gdzie ci taniej, pisze o realiach.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 18. Data: 2010-06-02 23:54:07
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-06-02 23:40, DoQ wrote:

    > Dlatego masz wolnosc wyboru.

    całe szczęście...

> [...]
    > ktorym zalezy glownie na szybkim wykonaniu uslugi na miejscu (turlanie
    > sie do zdzisia na wieś nie wchodzi w rachube), odstawieniu samochodu we

    pieprzysz, na maxa pieprzysz - po prostu... Jeśli należysz do tych osób,
    którzy utrzymują ASO płacąc 12 razy większe koszty usług, to
    najzwyczajniej albo masz za dużo pieniędzy, albo jesteś idiotą i
    najzwyklejszym frajerem...

    > Jak wyzej.

    Jak wyżej...

    > Wali mnie to gdzie ci taniej, pisze o realiach.

    jak Cie wali to na cholere sie udzielasz? Bez sensu...

  • 19. Data: 2010-06-02 23:54:40
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-06-02 23:12, Axel wrote:

    > Wedle zeznan w warsztacie - super angielskim nie wladaja, ale dogadac
    > sie uda ;-)

    ewentualnie "auto kaput" załatwi sprawę :D

  • 20. Data: 2010-06-03 00:00:03
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Olek pisze:

> [...]
    > którzy utrzymują ASO płacąc 12 razy większe koszty usług, to
    > najzwyczajniej albo masz za dużo pieniędzy, albo jesteś idiotą i

    No tak. Juz po wczesniejszym sposobie wypowiedzi powinienem spodziewac
    sie ze jestes kretynem ktory nie rozumie slowa pisanego.

    > Jak wyżej...
    > jak Cie wali to na cholere sie udzielasz? Bez sensu...

    Wali mnie to ze rzezbisz u Zenka w swoim ałdi - ale jestem w stanie
    zrozumiec ludzi ktorzy robia to w ASO - KPW?

    Pozdrawiam
    Pawel