  • Data: 2017-10-19 14:07:53
    Temat: Re: Atak na pijaka
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:6eb0493e-d745-4f5e-8ad4-aed2b51ef513@go
    oglegroups.com...
    >--I co dalej? Płace ja czy ufg?
    >pytanie pomocnicze: czemu strzelila opona ? wjechales w dziure ?
    >beknie zarzadca drogi, bieznik typu slick bekniesz ty, wjechales w
    >plame oleju ktora zostawil autobus PKS >beknie przewoznik itd :-)

    >https://forumprawne.org/ubezpieczenia-polisy-ubezpi
    eczyciele/410083-odmowa-wyplaty-odszkodowania-z-oc-s
    prawcy.html
    >https://forumprawne.org/ubezpieczenia-polisy-ubezpi
    eczyciele/285075-odmowa-wyplaty-ubezpieczenia-z-oc-s
    prawcy-wypadku.html

    >ciekawe jak bylo to rozwiazane to w przypadku Toyoty kiedy blokowal
    >sie pedal gazu i nieswiadomy usterki kierowca sial poploch i
    >zniszczenie ? odmowiono wyplaty >odszkodowan a kiedy Toyota po latach
    >sie przyznala nagle sad oprzytomnial i kazal wyplacic kase ? niejasna
    >jest dla mnie koncepcja tego przepisu ktory dopuszcza wyjatek
    >:-) no i ciekawe jaki jest odsetek prawnikow wsrod tych ktorzy nagle
    >"zaslabli" za kierownica

    No wiesz - z jednej strony jest "zasada ryzyka", a z drugiej kwestia
    winy.

    Jesli samochod sie poslignal na rozlanym oleju, to winny jego
    kierowca, czy ten, kto olej rozlal ?

    A gdzies tam w tle ... jak na Warszawe spadnie samolot, to winny
    LOT/Lufthansa/Boeing, czy terrorysta, ktory bombe podlozyl/pilota
    zabil ?

    J.