  • 31. Data: 2010-07-29 12:36:47
    Temat: Re: Audi A6 w cenie A4 .... wiedzieli?cie ?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    news:i2rlbf$80i$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl>
    >
    > Tak czy inaczej jak przydziesz ze stowa do salonu audi

    W poszukiwaniu taniego auta tej klasy nie pójdę do salonów sprzedających
    auta niemieckie.

    Mam wrażenie że źle się wyraziłeś i chodziło Ci o "tańsze A4" a nie "tanie".

  • 32. Data: 2010-07-29 12:42:20
    Temat: Re: Audi A6 w cenie A4 .... wiedzieliście ?
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Po czwarte - jak juz w Polsce zyjemy to patrz na pojemnosc silnika i
    > zwiazana z nim akcyze na cale auto.
    > A6 z silnikiem 2.2 bedzie sporo drozsze niz A4 z silnikiem 1.8.
    > Ale jesli w obu modelach zazyczysz sobie silnika >2 l, albo <2l - to juz
    > takiej roznicy cen nie bedzie.

    Tyle, ze A4 2.0 jeszcze jakos pojedzie, A6 2.0 bedzie miec problemy z
    wytoczeniem sie z garazu. ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 33. Data: 2010-07-29 14:51:48
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "m" <...@n...pq> napisał w wiadomości

    > Użytkownik " Michał" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Start A6 od 100, ale koniec ponad 300
    > Zależy jakie A6 autor miał na myśli i co to jest limuzyna
    > Czy Hyundai Grandeur za 170 to już limuzyna?

    A Wołga? Też limuzyna.

  • 34. Data: 2010-07-29 15:57:29
    Od: "m" <...@n...pq>

    Użytkownik "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna> napisał w
    wiadomości news:4c517963$0$17085$65785112@news.neostrada.pl...
    > A Wołga? Też limuzyna.

    Chciałeś powiedzieć, że stara konstrukcja?
    Omawiane Audi świeżością nie grzeszy

  • 35. Data: 2010-07-29 17:09:43
    Od: PaPi <...@...3>

    > Wystarczyło, że zepsuć to co w oryginale jakoś tam wyglądało.
    > O tym że w środku jest SPORO mniej miejsca niż w Leonie z litości nie
    > wspomnę.

    Cuda panie normalnie.

    Leon to plyta podlogowa Golfa, A4 Passata.
    W Leonie nawet po zlozeniu siedzen nie da rady przewiezc roweru ze
    zdjetym jednym kolem - sprawdzalem empirycznie bo myslalem o zakupie leona.

    W A4 kombi (na ktorym to powstalo Exeo) mozna rower przewiezc z dwoma
    zalozonymi kolami.

    No ale pewno w Exeo napchali waty coby sie ciasniej w srodku zrobilo :-)

  • 36. Data: 2010-07-29 17:10:51
    Od: PaPi <...@...3>

    > to po co ludzie kupują te małe A4 wielkości Fabii ?

    Nowe A4 jest jest jednym z najwiekszych w swojej klasie aut.
    Fabia bazuje na plycie podlogowej Polo, wiec jakby usilnie nie liczyc
    jest o dwa rozmiary mniejsza od A4.

  • 37. Data: 2010-07-29 17:11:54
    Od: PaPi <...@...3>

    > Znajomy kiedyś (ze 2 lata temu) kupił za 90k+ ;)

    Zmien znajomego, bo ten bajki opowiada.
    Nowe A6 w tej chwili to minimum 155 kzl - w wersji pewno nie do dostania
    u dealera - czyli golas bez lakieru metalik z dwulitrowym silnikiem
    benzynowym.

  • 38. Data: 2010-07-29 17:37:50
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-07-29 12:26, Michał pisze:

    > pisałem gdzie są 4 cylindrowe :) w a8 chyba nie ma lub jeszcze nie ma.
    >
    > tak, reno miało (jak jeszcze robiło samohcody ;) ) V6 największy
    > i to z jakiegoś nissana przerabiany :(

    Miało V6 ale z dwoma wiatraczkami, które w zupełności rekompensowały
    brak dodatkowych cylindrów. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 39. Data: 2010-07-29 18:00:26
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    > A superb .. prawie audi A6 :-)

    nie wiem gzdie widzicie to 100k za A6, ja ciagle trafiam na 140k minimum

  • 40. Data: 2010-07-29 23:03:00
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 29 Jul 2010 12:36:47 +0200, Cavallino wrote:

    >W poszukiwaniu taniego auta tej klasy nie pójdę do salonów sprzedających
    >auta niemieckie.

    A do jakich pojdziesz ?
    Fiat nie robi, kia nie robi, do francuskich nie pojdziesz :-)

    >Mam wrażenie że źle się wyraziłeś i chodziło Ci o "tańsze A4" a nie "tanie".

    Hm, moze sie myle .. ale jakie alternatywy cenowe ?

    J.