  • 11. Data: 2010-07-28 16:40:36
    Temat: Re: Audi A6 w cenie A4 .... wiedzieliście ?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    >. Chociaz tanie A4 to w salonie skody,

    Chyba jak masz wehikuł czasu i przeniesiesz się ze 20 lat wstecz.

  • 12. Data: 2010-07-28 17:24:40
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Justin" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    > szok, przymierzam się do nowego A4 a tu w salonie dowiaduje się, że
    > dopłacę śmieszne 10.000 zł
    > i wyjeżdzam nowiutką A6 ;) zacząłem przglądać cenniki i rzeczywiście A6 i
    > A4 nowe sa prawie w tej samej cenie.
    > to po co ludzie kupują te małe A4 wielkości Fabii ? Jak dopłacą parę
    > złotych i mają A6

    Też miałem ochotę na A6, ale jak poczytałem forum jak to ludziskom
    wytrzymuje zawiecha w tym 20kkm, to w mojej wiosce z nazwy Wałbrzych pewnie
    wytrzyma tyle co teraz w Alfie, 16kkm na oryginałach, 6kkm na zamiennikach.
    Oryginały grubo ponad 2kPLN więc... zabawka dla boogatych lub nie jeżdzących
    po polskich drogach.

    --
    Irokez

  • 13. Data: 2010-07-28 18:00:18
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    m <...@n...pq> napisał(a):

    > Użytkownik "Justin" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > Jedni wybierają koreańskie, rumuńskie, czeskie,... auta
    > Inni kupują "maluchy" markowe za większe pieniądze
    > Jeszcze inni wolą co najmniej 5 latki.
    > Idź na całość.Po co Ci A6 ? Za mniejsza kasę kupisz koreańską limuzynę.
    > Po co Ci nowe? Za te pieniądze kupisz kilka starych A8.
    > Gusta nie podlegają dyskusji

    Za A6 nie kupisz żadnej koreańskiej limuzyny....

    bardziej za 2.5x A6 ;)

    koreańskie są w cenie francuskich czyli start od około 250k pln gołe,
    a A6 start od ~100k pln.

    Niemieckie start od ~300k pln

    Pozdrawiam.

  • 14. Data: 2010-07-28 18:01:22
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    Justin <t...@g...com> napisał(a):

> [...]
    A4
    > nowe sa prawie w tej samej cenie.
    > to po co ludzie kupują te małe A4 wielkości Fabii ? Jak dopłacą parę

    Znajomy kiedyś (ze 2 lata temu) kupił za 90k+ ;)

    ale pomiędzy A6 a A8 przepaść

    pozdrawiam.

  • 15. Data: 2010-07-28 18:36:43
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Justin pisze:
> [...]
    > i A4 nowe sa prawie w tej samej cenie.
    > to po co ludzie kupują te małe A4 wielkości Fabii ? Jak dopłacą parę

    Zawsze jest tak że dopłacisz parę złotych i masz lepiej.

  • 16. Data: 2010-07-28 21:10:12
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > jeździsz Fabią ? ;)

    Już nie, ale w życiu nic z grupy vw kijem nie tknę.
    Za co się płaci w tych dramatycznie prymitywnych, pozbawionych jakiejkolwiek
    finezji pojazdach?
    P.

  • 17. Data: 2010-07-28 21:39:15
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > Chociaz tanie A4 to w salonie skody

    Nie pamiętam, by była skoda będąca bezpośrednim odpowiednikiem A4.

    Technicznie poprzedni superb był zbliżony.
    Tylko ów chiński passat miał rozstaw osi większy od A6, co powodowało, że
    skoda jest znacznie wygodniejszym samochodem.
    P.

  • 18. Data: 2010-07-28 21:39:28
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    Justin pisze:

> [...]
    > i A4 nowe sa prawie w tej samej cenie.
    > to po co ludzie kupują te małe A4 wielkości Fabii ? Jak dopłacą parę

    Pewnie kompletnie inne silniki? A4 4 cyl. a A6 6 cyl. ?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 19. Data: 2010-07-28 21:48:55
    Od: "Justin" <t...@g...com>

    ostatnio oglądałem jakis program motoryzacyjny w polskiej TV i mówili
    że nowy seat Exeo combi to dokładna kopia A4 poprzedni model
    ze znaczkiem Seata z przodu
    http://moto.money.pl/galerie_aut/seat;exeo;kombi,gal
    eria,1800,1008,0,1.html
    http://moto.onet.pl/1560630,1,seat-exeo-st-trzy-w-je
    dnym,artykul.html?node=20

    Różnice wizualne między Seatem Exeo i Audi A4 ograniczają się do odmiennie
    stylizowanych przodów oraz tyłów karoserii. Drzwi obu modeli są identyczne.
    Kokpit Exeo wygląda nieco inaczej niż w niemieckiej limuzynie - został
    zaadaptowany z mniej popularnego Audi A4 Cabrio.

  • 20. Data: 2010-07-28 21:53:05
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    Justin pisze:

> [...]
    > są identyczne. Kokpit Exeo wygląda nieco inaczej niż w niemieckiej
    > limuzynie - został zaadaptowany z mniej popularnego Audi A4 Cabrio.

    I jest duzo gorzej wyciszona komora silnika.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek