  • Data: 2017-06-27 19:45:48
    Temat: Re: Audi też wchodzi w elektryki
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    ..

    >W pracy są jakieś takieś okrągłe wtyczki przy
    >elektronarzędziach tylko że żółte. Podobne do tych.
    >http://images.sklepy24.pl/32288742/34655/medium/wty
    czka-przenosna-32a-230v-2p-z-ip44-twist-023-6-pce.jp

    Na duze prady ... ale moze te 110V wymaga duzych :-)

    >Nigdzie na hali nie ma dostepnego 230v. Najbliższe gniazdka

    Ciekawe o co poszlo.
    Mniej porazen, mniej kradziezy, czy amerykanska firma i amerykanskie
    narzedzia ... wtyczki o ile kojarze to akurat wedle europejskiej
    normy, chyba ze Amerykanie maja podobne (w przemysle, bo nie w domu)
    :-)

    J.