-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!news.eternal-september
.org!.POSTED!not-for-mail
From: PiteR <e...@f...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Audi też wchodzi w elektryki
Date: Tue, 27 Jun 2017 23:12:07 +0100
Organization: vw watercooled
Lines: 23
Message-ID: <X...@l...net>
References: <5950cec9$0$15209$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@l...net>
<oirlu6$cfp$1@node2.news.atman.pl>
<X...@l...net> <oitd1k$26m$1@dont-email.me>
<X...@l...net> <oiu0hv$5ai$1@dont-email.me>
<5952875c$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@l...net>
<595299d5$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
Reply-To: e...@f...pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
posting-host="b4503a61c33f5ff20dcf1913a7ec8493";
logging-data="10993";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1+hj8JG2vsTNgfE1IJzZx1DIgDBmlr2sRk="
User-Agent: Xnews/05.08.12 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
X-Face: "r"sim{eScW"o8Ka|h(X+JF@)f;T;@'mP]nS':Y@FFozOBvOHM2uY;}(y&ui.;|qS7/l6]|5it*c8
:HaPJRhd=L<3oz;0b}poAcK/<y"L>:bX`>qk:BNlt/A):fb*p(}wx~~v'}k[C1*hSVXU5V22v[#i^
X1W>7a*J&W6)8Rk'.'PUyI?XC!3S15/"XAXR7O-)7ilQ*,zM82$*Ti$h|.zbum|
Cancel-Lock: sha1:yzpLX6ofTQMVjBGlRFxs2S85OCc=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2609016
[ ukryj nagłówki ]na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:
>>Nigdzie na hali nie ma dostepnego 230v. Najbliższe gniazdka
>
> Ciekawe o co poszlo.
> Mniej porazen, mniej kradziezy, czy amerykanska firma i amerykanskie
> narzedzia ... wtyczki o ile kojarze to akurat wedle europejskiej
> normy, chyba ze Amerykanie maja podobne (w przemysle, bo nie w domu)
> :-)
>
Nie wiem chyba o porażenie i odszkodowanie. Firma jest angolska.
Testerzy i kontrola jakości tylko, mają prawo podłączać prąd do maszyn
o ile wcześniej zagrodzą się czerwonymi łańcuchami i błyskajacymi
słupkami.
Generalnie jest ogromna presja na to żeby kontraktor miał narzędzia
akku. Bo i jest bardziej mobilny i nikt się nie potknie o przewód.
--
Piter
http://piterpro.private.pl/xnews/
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=