  • 21. Data: 2011-09-25 10:27:46
    Temat: Re: Auto od wielbiciela marki...
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    "Heinzkalter" <v...@g...com> wrote in message
    news:j5l8ko$dut$1@inews.gazeta.pl...

    > "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    428421.html

    > Zaproponowalem sprzedawcy 3000 zł za to disco polo
    >
    > hk

    Odpowiedział mi że dicopolo sprzdaje razem z samochodem albo samochód sam
    ;-))))

    hk

  • 22. Data: 2011-09-25 11:05:11
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-09-2011 10:27, Heinzkalter pisze:
    > Odpowiedział mi że dicopolo sprzdaje razem z samochodem albo samochód
    > sam ;-))))

    LOL :)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 23. Data: 2011-09-25 19:21:18
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    Poinformowalem sprzedawce, że pół Polski śmieje się z niego i jego burackiej
    betoniarki. Kultura rzeczywiście - spod Jaktorowa - No i oczywiście
    potwierdza się mit o poziomie wlaścicieli takich pojazdów... Poniżej cytat z
    maila:

    Zgadza sie kupa łajna ale byś chciał takie disco polo hmmm...... tylko
    mamusia nie pozwoli albo żonka na taką furkę, a sam pewnie popierdalasz
    jakimś oplem albo fordziną na gaz,widze że jakiś bohater się trafił.
    pozdrawiam.

    Ja zaproponowałem 3000 zl za calość. Samochod w takim stanie zachwaszczenia
    nie jest więcej wart. Stąd disco polo.

  • 24. Data: 2011-09-25 21:03:36
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-09-2011 19:21, Heinzkalter pisze:

> [...]
    > mamusia nie pozwoli albo żonka na taką furkę, a sam pewnie popierdalasz
    > jakimś oplem albo fordziną na gaz,widze że jakiś bohater się trafił.

    Czyli 10/10 - stan samochodu odzwierciedla stan umysłu właściciela :))

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 25. Data: 2011-09-25 21:14:13
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 23 Sep 2011 11:28:06 +0200, DoQ <p...@g...com> wrote:

    >Jeśli tak ma wyglądać auto od "konesera" to już wole od dziadka z Niemiec ;)

    Bardzo gustowna zabudowa audio. Aż się prosi o wysłanie do Tedego :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 26. Data: 2011-09-25 21:17:48
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 23 Sep 2011 11:28:06 +0200, DoQ <p...@g...com> wrote:

    >Kompleksowo zburaczone całkiem porządne auto.

    To jest lepsze, wczoraj mi wpadło w oczy
    http://otomoto.pl/seat-cordoba-1-4-mpi-C19195132.htm
    "sprowadzony / nieopłacony" - trzeba mieć nieźle w głowie namieszane,
    żeby coś takiego sprowadzić.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 27. Data: 2011-09-25 21:19:45
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 24 Sep 2011 20:47:52 +0200, "Heinzkalter"
    <v...@g...com> wrote:

    >Zaproponowalem sprzedawcy 3000 zł za to disco polo

    Zaszalałeś. Tyle to chyba w opcji "Możliwość ubrania 7-er w alusy 20
    cali koloru złotego." ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 28. Data: 2011-09-25 21:34:19
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-09-2011 21:17, jerzu pisze:
> [...]

    > http://otomoto.pl/seat-cordoba-1-4-mpi-C19195132.htm
    > "sprowadzony / nieopłacony" - trzeba mieć nieźle w głowie namieszane,

    Kaczuszkaaaa ! :))

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 29. Data: 2011-09-25 21:35:16
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Czyli 10/10 - stan samochodu odzwierciedla stan umysłu właściciela :))
    >

    > Pozdrawiam
    > Paweł

    Nie będę już forwardowal dalszej korespondencji bo szkoda farby na
    klawiaturze ale fotki chyba trafią na wiocha.pl

    hk

  • 30. Data: 2011-09-25 21:35:22
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 25 Sep 2011 21:34:19 +0200, DoQ <p...@g...com> wrote:

    >Kaczuszkaaaa ! :))

    Ta, kaczuszka, po trepanacji czaszki i operacji odbytu :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280