  • Data: 2020-05-13 13:30:18
    Temat: Re: BIOS...
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "netx" 5ebaea60$0$17360$6...@n...neostrada.pl

    > F-S to stary komputer -- kupiony w połowie 2008 r. jako nie najświeższy.

    Ale w czym problem?

    Tak dla przykładu poszukałem teraz biosu do mojej bardzo starej, ale i
    bardzo udanej płyty głównej Aopen AX6B+.
    Jest:

    https://www.wimsbios.com/biosupdates/aopen.jsp?start
    =280

    A to płyta, która wyszła ponad 20 lat temu.

    Miewałem pierwsze XT, które miały BIOSy na dyskietce. Tych możesz nie
    znaleźć, ale już późniejsze są do znalezienia.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam