eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBMW dla żony, czy tylny napęd ma jakieś plusy? › Re: BMW dla żony, czy tylny napęd ma jakieś plusy?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: BMW dla żony, czy tylny napęd ma jakieś plusy?
    Date: Tue, 05 Dec 2017 21:16:54 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 54
    Message-ID: <p06urh$htc$1@node1.news.atman.pl>
    References: <e...@g...com>
    <p06baa$4pl$1$opajak@news.chmurka.net>
    NNTP-Posting-Host: 77-253-170-63.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1512505009 18348 77.253.170.63 (5 Dec 2017 20:16:49 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 5 Dec 2017 20:16:49 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    In-Reply-To: <p06baa$4pl$1$opajak@news.chmurka.net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2620182
    [ ukryj nagłówki ]

    > Driftować można. Niektórzy widzą w tym coś fajnego.
    > Swoją drogą to nie wiem, skąd taki mit BMW jako samochodu dla lubiących
    > prędkość (że tak powiem). Ile razy mam nieprzyjemność jechać za BMW, to
    > zawsze jedzie nim jakaś cipa, co albo czeka aż światło będzie jeszcze
    > bardziej zielone, albo jedzie lewym w tempie osłabionego ślimaka, albo
    > do manewru skrętu czyta instrukcję, jak się to robi (no bo nie wiem co
    > do wafla nędzy jest w tym trudnego, że zajmuje tyle czasu).

    Wiesz, ostatnio jakoś tak wyszło, że poruszam się BMW i wierz mi, ten
    samochód lubi zapier....ć. Przy 170-180 jest w nim bardzo przyjemnie i
    na dodatek przy tych prędkościach zawieszenie w końcu jest
    "wystarczająco miękkie". Jak jadę 60-80 i droga jest dobra, to mi się
    spać chce po chwili. Naprawdę trzeba się kontrolować, aby nie zrobić
    jakiejś głupoty.

    To o czym piszesz dotyczy wszystkich wozideł. Wiem, że się narażę, ale
    kobiety w swojej naturze mają ostrożną (żeby nie napisać ślamazarną i
    nierozgarniętą) jazdę, a faceci niewieścieją, więc odsetek tych
    ślamazarnych kierowców rośnie.
    Kiedyś (lata 80-te) nie do pomyślenia było, żeby 30 latek na 2-pasie
    pomiędzy miastami jechał 60-70 pomimo tego, że większość samochodów
    kończyła osiągi na 120-150km/h. Teraz byle wózek potrafi przekroczyć
    200, ale to nic ratuje sprawy. ;)
    Nie wiem, czy kierowcy w końcu mają dosyć zabawy* w "uda się, czy mnie
    złapią" i odpuszczają szybszą jazdę, czy też wolą powoli, ale oszczędniej.

    Miłego.
    Irek
    * duża część ograniczeń jest ustawiona bezsensownie, mnie denerwuje jak
    widzę ograniczenie na prostej po horyzont drodze do przykładowo 60 tylko
    dlatego, że biegnie przez las - tak jest np: pomiędzy Błoniami a Nowym
    Dworem Mazowieckim.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: