  • Data: 2017-12-05 21:16:54
    Temat: Re: BMW dla żony, czy tylny napęd ma jakieś plusy?
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Driftować można. Niektórzy widzą w tym coś fajnego.
    > Swoją drogą to nie wiem, skąd taki mit BMW jako samochodu dla lubiących
    > prędkość (że tak powiem). Ile razy mam nieprzyjemność jechać za BMW, to
    > zawsze jedzie nim jakaś cipa, co albo czeka aż światło będzie jeszcze
    > bardziej zielone, albo jedzie lewym w tempie osłabionego ślimaka, albo
    > do manewru skrętu czyta instrukcję, jak się to robi (no bo nie wiem co
    > do wafla nędzy jest w tym trudnego, że zajmuje tyle czasu).

    Wiesz, ostatnio jakoś tak wyszło, że poruszam się BMW i wierz mi, ten
    samochód lubi zapier....ć. Przy 170-180 jest w nim bardzo przyjemnie i
    na dodatek przy tych prędkościach zawieszenie w końcu jest
    "wystarczająco miękkie". Jak jadę 60-80 i droga jest dobra, to mi się
    spać chce po chwili. Naprawdę trzeba się kontrolować, aby nie zrobić
    jakiejś głupoty.

    To o czym piszesz dotyczy wszystkich wozideł. Wiem, że się narażę, ale
    kobiety w swojej naturze mają ostrożną (żeby nie napisać ślamazarną i
    nierozgarniętą) jazdę, a faceci niewieścieją, więc odsetek tych
    ślamazarnych kierowców rośnie.
    Kiedyś (lata 80-te) nie do pomyślenia było, żeby 30 latek na 2-pasie
    pomiędzy miastami jechał 60-70 pomimo tego, że większość samochodów
    kończyła osiągi na 120-150km/h. Teraz byle wózek potrafi przekroczyć
    200, ale to nic ratuje sprawy. ;)
    Nie wiem, czy kierowcy w końcu mają dosyć zabawy* w "uda się, czy mnie
    złapią" i odpuszczają szybszą jazdę, czy też wolą powoli, ale oszczędniej.

    Miłego.
    Irek
    * duża część ograniczeń jest ustawiona bezsensownie, mnie denerwuje jak
    widzę ograniczenie na prostej po horyzont drodze do przykładowo 60 tylko
    dlatego, że biegnie przez las - tak jest np: pomiędzy Błoniami a Nowym
    Dworem Mazowieckim.